$18.00
GeekGold Bonus for All Supporters: 64.03

4,533 Supporters

$15 min for supporter badge & GeekGold bonus
28.6% of Goal | 29 Days Left

Support:

Recommend
8 
 Thumb up
 Hide
19 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: math trade voor spel2016 rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Peter Van den Broeck
Belgium
Zwijndrecht
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Is er al een math trade opgestart voor Spel 2016 in Antwerpen?

P
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jelle Daems
Belgium
Laakdal
Vlaamse Gewest
flag msg tools
mb
Nog niet denk ik, maar het is alleszins wel een uitstekend idee! Ik heb nog wel enkele games liggen die amper speeltijd krijgen en daardoor beter een andere thuis gaan opzoeken waar ze meer appreciatie krijgen...
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jan DC
Belgium
Leuven
flag msg tools
Heb vorig jaar voor het eerst meegedaan aan zo'n Trade en vond het geweldig. Bij deze een mooie oproep: "Wie wil er eentje organiseren voor spel 2016?"
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Ik dacht dat de organizatrice van de spel math trade vorig jaar dit nog eens ging doen - had toch zo iets gelezen - zal eens een gm sturen
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Phyriphiry wrote:
Is er al een math trade opgestart voor Spel 2016 in Antwerpen?

P

Ik zal de math trade komend weekend online zetten. Begin maar alvast spellen uit te zoeken die weg mogen
11 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmb
Mogen we ons even nog op Spiel concentreren alvorens we gaan uitkijken naar deals op de volgende spellenbeurs?
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jan DC
Belgium
Leuven
flag msg tools
Super, kan niet wachten tot welke nieuwe ontdekkingen deze Math Trade zal Leiden.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Verstraete
Belgium
Ooike
flag msg tools
mbmbmbmbmb

Hallo,

Werd er in het verleden voor Spel ook een veiling georganiseerd ?

Of komt dit in het vaarwater van de 2ehandsstand die op Spel aanwezig is ?

Ik vraag het gewoon omdat de mathtrade geen oplossing is voor m'n uitpuilende spellenkast en ik de 2ehandsstand op Spel niet zo zoek-vriendelijk vind.

Ik ben op de hoogte van de andere kanalen die kunnen gebruikt worden om spellen te verkopen.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Voor mij geen bezwaar dat er ook een auction komt voor Spel - bij ons is er nog plaats in de kast ... ergens ... denk ik .. cool
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Peter Van den Broeck
Belgium
Zwijndrecht
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Kun je in math trade niet traden voor geld? Ik dacht dat dat kon maar ben er niet meer zeker van...

P
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Traden voor geld kan inderdaad - er staan trouwens al enkele geld items in de lijst
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Verstraete
Belgium
Ooike
flag msg tools
mbmbmbmbmb

Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om via de mathtrade spellen te ruilen met centjens. Maar het aantal mensen die daarvoor in den mathtrade stappen zijn eerder klein en ge moet met 2 partijen zijn om nen geslaagde trade te maken.

Ik heb wel geen ervaring met het opstarten van een veiling, dus als dit nauwkeurige opvolging na opstart vereist dan pas ik om zelf een veiling te organiseren want kan dit er voor het moment niet bijnemen. Als dit echter na opstart z'n eigen gang loopt kijk ik om dit weekend een veiling op te starten. Mocht iemand hier z'n mening over kunnen geven?
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
melchett wrote:
Als dit echter na opstart z'n eigen gang loopt

Dit dus. Het is gewoon een geeklist met wat regels - kijk gewoon eens naar een andere auction om wat regels duidelijk te stellen betreffende soft en hard reserves, BIN's etc. om discussies te vermijden

1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Verstraete
Belgium
Ooike
flag msg tools
mbmbmbmbmb

De veiling voor Spel 2016 staat online op

https://boardgamegeek.com/geeklist/216008/no-shipping-auctio...
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
melchett wrote:

Voor de liefhebbers van Martin Wallace games - goei spul bij

2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
anja wolput
Belgium
machelen
belgium
flag msg tools
komen er niet veel bij precies... beetje meer reclame maken ergens?
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Verstraete
Belgium
Ooike
flag msg tools
mbmbmbmbmb
wollyke wrote:
komen er niet veel bij precies... beetje meer reclame maken ergens?

Ja een goed idee, kheb er dit weekend wel meer tijd voor dus ik zoek het verder uit maar m'n eerste reclameronde verliep niet over een leien dakje.
Op den geek zijn mijn forumberichten onder "Belgium" en "Netherlands" geschrapt met de boodschap dat ik deze enkel mag posten onder forummap"geekbay". Op bordspelmania kan ik voorlopig geen berichten posten omdat er postquota zijn opgelegd op malafide bezoekers af te schrikken, en ik heb sinds geruime tijd niks meer gepost, dus hier moet ik de komende dagen nog wa meer posten.

Op Facebook heb ik het gepost op de groep "Bordspel Radar", andere relevante groepen ken ik niet.

Als er nog tips zijn, laat gerust horen.

Komt er geen extra aandacht of spelletjes bij, dan is het maar zo en doen we het de volgende keer anders (misschien een deelname aan een internationale auction)
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
anja wolput
Belgium
machelen
belgium
flag msg tools
gezelschapsspellenmarkt op facebook? let's play of facebook?

ik zeg maar iets he...
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Misschien ook efkes wachten tot de mensen thuis zijn van hun werk en de tijd hebben om het een en ander na te kijken whistle
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.