$18.00
GeekGold Bonus for All Supporters: 128.86

7,613 Supporters

$15 min for supporter badge & GeekGold bonus
48% of Goal | left

Support:

Recommend
11 
 Thumb up
 Hide
49 Posts
1 , 2  Next »   | 

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Spel 2016 Math Trade rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
De math trade voor Spel 2016 staat online: https://boardgamegeek.com/geeklist/215715/spel-2016-math-tra...

Items toevoegen of wijzigen is mogelijk tot zondag 6/11 19u
Wenslijsten doorsturen kan via OLWLG van zondag 6/11 19u t.e.m. zondag 13/11 10u

Vragen over de math trade kunnen in dit topic gesteld worden.

Spel gaat door op 19-20 november in Antwerpen, meer info vind je op http://spel.forumfederatie.be
7 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ondertussen heb ik contact gehad met de organisatie van Spel: er kan terug een algemeen ruilmoment doorgaan op dezelfde plaats als vorig jaar. Rond etenstijd wil men de catering hoek graag beschikbaar houden, dus heeft men liever een ander tijdstip. Voorstel: 14u.
8 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dave DR
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
14u lijkt mij perfect!
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ter herinnering: tot morgenavond 19u is het nog mogelijk om spellen toe te voegen.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Stijn Hommes
Netherlands
Dordrecht
Zuid Holland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
I'm not seeing anything on the OWLG site anymore. The total list there is empty!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jonas Vanschooren
Belgium
Beringen
Limburg
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Even wachten komt wel goed, er zijn geregeld problemen bij links tussen bgg en sites daarbuiten.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Er waren gisterenavond inderdaad problemen met de synchronisatie. Ik heb het zonet nog eens geprobeerd en nu is het wel gelukt. OLWLG is dus terug up to date
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
De lijst is gesloten. Vanaf nu kan iedereen zijn wenslijst doorsturen. Dit kan tot komende zondag 10u ('s morgens!).
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jasmine Meysman
Belgium
flag msg tools
mb
Dit is de eerste keer dat ik deelneem aan een mathtrade, en ik ben toch wel benieuwd naar de resultaten :-) Dat is nog even wachten, dat weet ik. Maar ik vroeg me toch af hoe groot de kans is dat er een 'match' is...
Ik zie dat er mensen soms met tientallen spellen deelnemen, en ik heb er 'maar' drie in de pot gegooid. ... Misschien kunnen anderen uit ervaring een idee geven van wat ik kan/mag verwachten?

@Rainbow Maker: alvast bedankt voor de moeite en de organisatie!
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Andoverpia wrote:

Ik zie dat er mensen soms met tientallen spellen deelnemen, en ik heb er 'maar' drie in de pot gegooid.

Mijn rule of thumb is dat 1 op 3 normaal is, alles daarboven is extra. Hangt er natuurlijk van af welke games - als het 3 top-games zijn, is het best mogelijk dat je 3 op 3 scoort.

Kleine tip : wanneer de trade afgelopen is neem dan een kijkje op "who wanted mine" - dan krijg je zicht op wie je games wou en kan je misschien nog wat bijkomende trades regelen met een extra game of wat extra cash ... Elk jaar wel goed voor een paar extra trades - in mijn geval toch
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Mattias Deparcq
Belgium
Schoten
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Als je de resultaten van vorige twee jaar bekijkt:
593 items in totaal 391 niet getrade
958 items in totaal 594 niet getrade
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jasmine Meysman
Belgium
flag msg tools
mb
Bedankt voor de tips!

Fingers crossed, dus meeple
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jonas Vanschooren
Belgium
Beringen
Limburg
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Andoverpia wrote:
Dit is de eerste keer dat ik deelneem aan een mathtrade, en ik ben toch wel benieuwd naar de resultaten :-) Dat is nog even wachten, dat weet ik. Maar ik vroeg me toch af hoe groot de kans is dat er een 'match' is...
Ik zie dat er mensen soms met tientallen spellen deelnemen, en ik heb er 'maar' drie in de pot gegooid. ... Misschien kunnen anderen uit ervaring een idee geven van wat ik kan/mag verwachten?

@Rainbow Maker: alvast bedankt voor de moeite en de organisatie!

Kies veel games die je wel zou willen, als je maar een paar games zelf kiest is de kans op een match klein.

Net 2 keer de lijst van 1000 games doorbladerd en toch een hele hoop leuke games in men wants list staan. Hopelijk een paar leuke trades, en anders hopelijk iets te regelen buiten de math trade.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Wilfred Meyboom
Netherlands
Eindhoven
Noord Brabant
flag msg tools
mbmbmbmbmb
rainbow maker wrote:
Er waren gisterenavond inderdaad problemen met de synchronisatie. Ik heb het zonet nog eens geprobeerd en nu is het wel gelukt. OLWLG is dus terug up to date

Er lijkt toch iets niet goed gegaan te zijn in de synchronisatie. Item 897 Twin Tin Bots bestaat wel in de OLWLG maar niet meer in de lijst op BGG.

Mijn werkwijze is dat ik de lijst op BGG bekijk en als ik iets zie dat ik wil hebben ga ik naar de OLWLG. En daar zoek ik het item op zoek en voeg ik het toe. Als je ook zo werkt moet je dus na item 896 even opletten dat de lijst 1 versprongen is.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Moenja wrote:
rainbow maker wrote:

Er lijkt toch iets niet goed gegaan te zijn in de synchronisatie. Item 897 Twin Tin Bots bestaat wel in de OLWLG maar niet meer in de lijst op BGG.

Mijn werkwijze is dat ik de lijst op BGG bekijk en als ik iets zie dat ik wil hebben ga ik naar de OLWLG. En daar zoek ik het item op zoek en voeg ik het toe. Als je ook zo werkt moet je dus na item 896 even opletten dat de lijst 1 versprongen is.

Crap. Had ik dus geselecteerd. Ga hem nu wel verwijderen uit mijn want list.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Moenja wrote:
rainbow maker wrote:

Bedankt voor de melding. Zondagavond stonden er na de synchronisatie nog 43 pagina's op BGG, ik vermoed dus dat het item later is verwijderd omdat het om een dubbele ingave ging (Twin Tin Bots staat ook onder #895). Waarschijnlijk laat BGG dit wel nog toe, wijzigingen en toevoegingen niet. Een nieuwe synchronisatie in OLWLG is niet meer mogelijk nu de 2e fase is ingegaan, maar ik zal er op toezien dat het spel geen 2x geruild wordt.

2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Peter Van den Broeck
Belgium
Zwijndrecht
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Quote:

Zit in hetzelfde geval. Ik ben ook erg benieuwd!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Stijn Hommes
Netherlands
Dordrecht
Zuid Holland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Wat doe je met de confirmation code die je krijgt na het insturen van je wensenlijst?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
anonymousmagic wrote:
Wat doe je met de confirmation code die je krijgt na het insturen van je wensenlijst?

Niks - da's gewoon een geruststelling/confirmatie voor jou dat je lijstje aanvaard is door de OLWLG.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
De resultaten staan online: http://bgg.activityclub.org/olwlg/trades-summary.cgi?format=... -> gelieve deze te controleren en bij eventuele problemen mij te contacteren.

Gelieve nog geen afspraken te maken. Pas als er geen opmerkingen zijn kunnen we morgenochtend de resultaten als definitief beschouwen.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dave DR
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
eddy_sterckx wrote:

Kleine tip : wanneer de trade afgelopen is neem dan een kijkje op "who wanted mine" - dan krijg je zicht op wie je games wou en kan je misschien nog wat bijkomende trades regelen met een extra game of wat extra cash ... Elk jaar wel goed voor een paar extra trades - in mijn geval toch

Waar ergens staat "who wanted mine"?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rainbow Maker
Belgium
flag msg tools
mbmbmbmbmb
deev42 wrote:
Waar ergens staat "who wanted mine"?

Dit komt er bij als de resultaten officieel zijn, morgen hopelijk.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Wim Leenaerts
Belgium
Beerse
Antwerp
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ik hoop dat er niets meer verandert, ik ben blij met Rattlebones en hoop dat te kunnen houden. cool
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jonas Vanschooren
Belgium
Beringen
Limburg
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Disappointing result, only 2 trades of 11. Was hoping to be closer to 50% this year.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lorin Silver
Belgium
Nieuwkerken-Waas
Oost-Vlaanderen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Alvast mijn excuses, door de verkeerde nummering is er bij mij iets foutgelopen...

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
1 , 2  Next »   | 
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.