$18.00
GeekGold Bonus for All Supporters: 61.29

4,382 Supporters

$15 min for supporter badge & GeekGold bonus
27.6% of Goal | 29 Days Left

Support:

Alberto García-Casillas
Spain
Madrid
Madrid
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hola

Como tenemos por delante varios festivos y fines de semana en Noviembre y Diciembre, ¿qué mejor forma de disfrutar de uno de ellos que jugando una campaña completa?

Tengo el juego y casa con mesa amplia, y busco jugadores interesados en jugarlo. La caja estima que se necesitan 8 horas de juego para la campaña. En los escenarios que he jugado, sin parálisis por análisis pero con explicación de reglas, el tiempo era un poquito mayor; así que si todo el mundo sabe jugar (o se ha leído a conciencia el manual), podríamos quedar como a las 11, comer y seguir hasta la tarde/noche.

Mandadme un mensaje o apuntaros a continuación y vamos cuadrando agendas.

¡Un saludo y gracias!

------

Hello

I'm looking for players to play the full campaign of this wonderful game, in or around Madrid (Spain) in a day of november or december of this year.

I've tried some scenarios and the estimated time of 8 hours for a full campaign seems to me quite right. So we could start around 11 a.m. and play until late afternoon or evening.

I have the game, and a well situated house in Madrid and a big table to offer.

Interested, please, contact me through message or answering this post.

Best regards
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dave LeLacheur
United States
flag msg tools
mbmbmb
Good luck Alberto and look forward to a game report!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.