$18.00
The Hotness
Games|People|Company
The Hotness has gone cold...
GeekGold Bonus for All Supporters: 120.79

7,270 Supporters

$15 min for supporter badge & GeekGold bonus
45.8% of Goal | left

Support:

Recommend
1 
 Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Denmark

Subject: Søger brætspilsgruppe (Midtjylland) rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Rene' Dahl
Denmark
flag msg tools
new user
Jeg er en mand på 36 år som søger spiller til: through-ages-new-story-civilization.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rasmus Helms
Denmark
Aalborg
flag msg tools
mbmbmbmbmb
ReneDahl wrote:
Jeg er en mand på 36 år som søger spiller til: through-ages-new-story-civilization.

Hej Rene!
Hvorhenne i Midtjylland? Bor godt nok i Aalborg, men min familie bor i Midtjylland - så jeg er regelmæssigt i området

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rene' Dahl
Denmark
flag msg tools
new user
Hej Rasmus
Jeg bor ved Hammel mellem Viborg og Århus, jeg skrev Midtjylland pga. Jeg har bil så det betyder ikke så meget for køre lidt efter det.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rune Noesgaard
Denmark
Ringkøbing
Denmark
flag msg tools
mbmbmbmbmb
ReneDahl wrote:

Måske denne er noget: https://www.boardgamegeek.com/guild/2379

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Morten K
Denmark
flag msg tools
mb
Hammeren wrote:
ReneDahl wrote:

Måske denne er noget: https://www.boardgamegeek.com/guild/2379

Der er dæleme langt fra Hammel til Holstebro. Har du fundet de forskellige i Aarhus på FB?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jonas Thyssen
Denmark
flag msg tools
Jeg bor lige nord for Horsens og kunne sagtens være frisk på noget Through the Ages. Ved godt det er ca. 40 minutters kørsel.

Vi har også en regelmæssig lille gruppe hvor vi forsøger at spille en gang om ugen, ofte fredag eller lørdag aften.

Ellers spilles der hver anden søndag på Skanderborg bibliotek og ved der er en ret stor facebook gruppe for spillere i Århus, så hvis det skal være tættere på, kunne du prøve at spørge dér.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Claus Nielsen
Denmark
Viborg
flag msg tools
If you wish for peace, prepare for war!
badge
Si vis pacem, para bellum!
mbmbmbmbmb
Hej René,

Vi er også en 4-5 stykker som spiller af og til i Viborg, vi er alle omkring de 35 til 40 år gamle. Det har ikke været så ofte vi har fået spillet på det seneste, men vi skal til at gøre noget ved det igen :-)

Derudover, så spiller jeg ofte spil med min bror, som også bor i Viborg, og jeg er sikker på vi godt kunne være med til lidt Through the Ages.

Smid mig en mail, hvis du tror der er muligheder, og så tager vi den derfra.

Mvh,
Claus

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.