$18.00
GeekGold Bonus for All Supporters: 131.69

7,731 Supporters

$15 min for supporter badge & GeekGold bonus
48.7% of Goal | left

Support:

Recommend
5 
 Thumb up
 Hide
1 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Gamer Hulp in 's-Hertogenbosch? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
T. Nomad
South Korea
Gyeongsan
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Begin januari verhuis ik van Korea naar Den Bosch. Ik verwacht dat ik vrij snel een woning kan vinden: beschikbare huizen heb ik al bekeken via funda.nl. Maar terwijl ik het proces voltooi zou een slaapplek voor een paar dagen ontzettend handig zijn, want mijn naaste familie zijn te ver weg, in Zoetermeer.

Ik kan verblijven in een hotel, maar ik heb altijd de voorkeur om echte mensen te ontmoeten i.p.v. zulke onpersoonlijke arrangementen: het is gewoon veel gezelliger. Gelijkgestemde gamers zijn een enorme bonus. Is er iemand met een logeerkamer waar ik een nacht of twee kan blijven?

(I'm moving to Den Bosch in early January. I anticipate finding a house quickly, as I am already checking available houses via funda.nl. But I need a place to crash for a couple of days while I complete the process, and my nearest relatives are in Zoetermeer.

I could stay at a hotel, but I've always preferred meeting real people to impersonal stays. Fellow gamers are a huge bonus. Are there any gamers with a guestroom I could stay in for a night or two?)
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.