$10.00
Recommend
7 
 Thumb up
 Hide
11 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Denmark

Subject: Brætspils venner søges i Kolding/Haderslev/Vejle rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
fess37 dk
Denmark
flag msg tools
Hejsa

mangler nogen gutter/gutinder at spille div brætspil med......

De spil jeg spiller er axis&allies, Race for the galaxy, sid meier's civilization: the board game...... Men er åben for andre spil sæføli :-)

Mvh Allan
6 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Peter Brichs
Denmark
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Du kan eventuelt også prøve at kigge ind på www.germangames.dk
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
fess37 dk
Denmark
flag msg tools
hehe tak Peter...men det ser ud til at det er svært når man ikke bor i nærheden af de store byer

Og tak for din headsup med www.germangames.dk
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Gert Meyer
Denmark
Trekantsområdet
flag msg tools
Skål - Cheers - Gom Bui - Prost - Almien - Salut - Kampai - Na Zdrowie - Gan Bae - Qapla
mbmbmbmbmb
Hej Allan,

Jeg bor lige omkring Kolding.

Dog har jeg desværre ikke så vanvittigt meget tid til brætspil her på det sidste.

Men kunne der bruges en ekstra mand til et eller andet, skal du da være velkommen til at spørge. Jeg kan bare ikke garantere, at jeg kan så tit.

Det skulle være ret åbenlyst, hvis du kigger på min brætspilssamling under min profil, hvad jeg er til. Kort fortalt alt andet end abstracts og party games
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
fess37 dk
Denmark
flag msg tools
Hej Gert

Ja klart vi kunne finde ud af noget:-) Har du en mail adr jeg må skrive til?

allan
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Gert Meyer
Denmark
Trekantsområdet
flag msg tools
Skål - Cheers - Gom Bui - Prost - Almien - Salut - Kampai - Na Zdrowie - Gan Bae - Qapla
mbmbmbmbmb
Har sendt en PM til Other Bob2.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Gert Meyer
Denmark
Trekantsområdet
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Bob, did you read the private message I sent?
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Robin Lees
Denmark
Billund
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
I'm a Brit, living in Billund.

Been here for nearly 15 years now, love playing board games, but want to join a gaming group (or failing that set one up).

I buy games mainly from Amazon (.co.uk) where postage is free to Denmark for orders over £25, and eBay. I have also used one or two games shops in Denmark, such as Good Games in Kolding, and Faraos Cigarer in KBH. Both have online shops.

Anyone interested can contact me either via this site, or on Twitter: RMBLees
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Gert Meyer
Denmark
Trekantsområdet
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Robin,

I sent you a private message regarding our game group.

ukdane wrote:
I buy games mainly from Amazon (.co.uk) where postage is free to Denmark for orders over £25, and eBay. I have also used one or two games shops in Denmark, such as Good Games in Kolding, and Faraos Cigarer in KBH. Both have online shops.

I have bought quite a few games from www.boardgameguru.co.uk. You do pay shipping, but that is compensated for by lower prices as long as you put together a reasonably sizable order (min. 4-5 games and even better if more).

For buying locally I can recommend www.gunzone.dk in Aarhus. Not the biggest selection, but very decent prices for a lot of what they do have.

Edit: www.boardgamer.dk sometimes has some really nice special offers, but is too far away for anything but online shopping.
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Robin Lees
Denmark
Billund
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Hi Gert,
I've PMed you here, and on FB.
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kim Nikkel
msg tools
Hei folkens.

Jeg bor i Kolding, og kunne godt bruge nogle at spille brætspil med. Jeg er med i en klub som mødes hver anden fredag i Herning, men det er ikke helt nok Så hvis der er plads ved bordet et sted, vil jeg gerne være med.

I currently live in Kolding, and I would like to have some more board-game-gaming friends in this area. I am at the moment in a group who meet up and game every other friday, but I would still like to game with more people in this area, if possible. So if anyone has room at their tabel, send me a PM

Jeg har / I own:

Talisman 4th edition. 2 - 6
Thunderstone + Doomgate Legions + Dragonspire + Wrath of the Elements + Towers of Ruin. 1 - 5
Settlers of Catan. 2 - 4
Master Labyrinth. 2 - 4
Ticket to Ride Europe + Ticket to Ride Europe 1912 exp. 2 - 5
Summoner Wars (+ekstra board). 2 − 4
Last Will. 2 − 5
King of Toyko. 2 − 6
Race for the Galaxy. 2 - 4
Stone Age. 2 - 4
Mage Wars. 2player
Landmandsspillet. 2 - 6
El Grande. 2 - 5
Dominant Species. 2-6
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.