Recommend
2 
 Thumb up
 Hide
6 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Norway

Subject: Spillhelg på Haukeliseter rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Ronny Eftevåg
Norway
Drammen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Jeg kom tilfeldigvis over denne ....
http://haukeliseter.no/activity.php?ac_id=49877

(Ingen planer om å dra, litt trist at de lokker med "Risk, TP, Geni, Monopol, Ludo ... )

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
André Nordstrand
Norway
Stavanger
Rogaland
flag msg tools
badge
reviews.takras.net for board game reviews
mbmbmbmbmb
Jeg fikk varsel om farlig programvare fra en lenket side de bruker: ormerod.no, som visstnok var et kjent nettsted om skadelig programvar, ifølge Google.

Men ja, litt trist at det lokkes med spill som Ludo, TP og Risk.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Monica Elida Forssell
Norway
Sandnes
flag msg tools
badge
Gone swimming
mbmbmbmbmb
Og spela fekk ikkje meg heilt lyst til å reise, det er ikkje akkurat dei eg speler!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Urban Svensson
Norway
Oslo
Norway
flag msg tools
mb
Jag misstänker att det är dom spelen dom har liggandes i sitt samlingsrum. Det var ungefär samma samling på DNT hytta i Rondane i somras. Kanske dom hade Alias också... yay

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Svein Main
Norway
Joerpeland
Unspecified
flag msg tools
mbmbmb
Hvordan er interessen for å arrangere en skikkelig spillhelg på Haukelisæther med skigåing på dagen, og brettspill på kvelden, og sjakk i Saunaen på nattestid???

Finnes ingen finere plass å spille enn panoramavinduene med utsikt utover viddene der oppe...
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ronny Eftevåg
Norway
Drammen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ingen dum ide!
Nesten like langt fra Stavanger, Bergen, Sørlandet og Drammen (les: meg!). Går til og med buss.

Jeg samler gamle (spill)kompiser en gang i året på Vågsli, like ved Haukeli, og da kommer vi kjørende fra hver vår kant.

Men om jeg får fingeren ut og stiller, dersom noen drar igang, er usikkert. Etter to år i byen, har jeg ikke engang klart å komme meg ned på brettspillklubben i Drammen ennå. Sukk.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.