Recommend

Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Plexiglas/glas voor wargames rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Rom tos
Netherlands
flag msg tools
mbmbmbmb
Heeft iemand ervaring met plexiglas (en eventueel glas, maar ik weet niet of dat geschikt is voor wargames) en waar je dit goedkoop kunt kopen of bestellen?

Bij voorkeur in kleine formaten of formaat op bestelling, aangezien het goed moet passen bij de tafel.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rein John Oppedijk
Netherlands
Unspecified
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Bouwmarkten, zoals Karwei & Gamma hebben plexiglas in allerlei maten.
En anders kan je het op maat laten zagen.

Daarna de randen wat bijwerken en of afplakken met tape was bij mij voldoende.

Ik gebruik plexiglas dus inderdaad voornamelijk bij mijn wargames.

1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
☆ ✧ ☆ ✧ ☆
United States
Minneapolis
Minnesota
flag msg tools
Looking at these stars suddenly dwarfed my own troubles and all the gravities of terrestrial life. I thought of their unfathomable distance, and the slow inevitable drift of their movements out of the unknown past into the unknown future. H.G. Wells
badge
Humankind has not woven the web of life. We are but one thread within it. Whatever we do to the web, we do to ourselves. All things are bound together. All things connect. Chief Seattle
mbmbmbmbmb
Glas is zwaar en breekbaar. Ik zou plexiglas aanraden. Er zijn verschillende soorten plexiglas elk met verschillende kenmerken.

http://www.ehow.com/list_6585733_types-plexiglass.html

Excuses als slechte vertaling. Ik vertrouwde op Google.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jorik
Netherlands
Utrecht
Utrecht
flag msg tools
badge
How sticky is your ZOC?
mbmbmbmbmb
Het zal aan de bouwmarkt liggen of ze plexi op maat willen zagen niet allemaal willen ze niet-hout producten zagen.
Ik zelf heb een stuk van 90x150 3mm dik kostte ongeveer dertig euro denk ik.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
M@tthijs
Netherlands
Venlo
flag msg tools
This user is outstanding in mediocre videogaming
badge
Did you visit my www.kobudovenlo.nl? It has game info
mbmbmbmbmb
Ik ken Jerome die een plastic / plexi materiaal gebruikt dat je op kunt rollen. Zwaar genoeg om een bord mee plat tedrukken en toch makkelijk te vervoeren. Hij zei dat hij het ook uit een bouwmarkt had. Op maat gesneden. Weet niet wat het precies was.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jorik
Netherlands
Utrecht
Utrecht
flag msg tools
badge
How sticky is your ZOC?
mbmbmbmbmb
_Kael_ wrote:
Ik ken iemand die een plastic / plexi materiaal gebruikt dat je op kunt rollen. Zwaar genoeg om een bord mee plat tedrukken en toch makkelijk te vervoeren. Hij zei dat hij het ook uit een bouwmarkt had. Op maat gesneden. Weet niet wat het precies was.

Ik werk al meer dan 10 jaar in de DHZ branch en heb dit nog nooit gezien
ben wel geinteresseerd zoals je misschien kan begrijpen

zal waarschijnlijk redelijk aan de prijs zijn. Lexan 4mm is kras vaster dan normaal acryl glas maar aanzienelijk duurder, dus iets flexibles zal ook wel in de prijs lopen.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jérôme
Netherlands
Eindhoven
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Eerlijk gezegd ben ik vergetn hoe het spul heet maar ik kan je wel vertellen waar ik het gekocht heb. Het is in ieder echt bedoeld om als bescherming op tafel te leggen.

@Matthijs: om de hoek bij Broeinest zit een Turkse winkel, inclusief dönercorner.

Ruysdaelbaan, hoek Tenierslaan, Eindhoven.

Hopelijk kom je er nu uit.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.