M.J.E. Hendriks
Netherlands
Arnhem
Gelderland
flag msg tools
designer
publisher
mbmbmbmbmb
De distributie begint een beetje op gang te komen voor de Benelux. Adriaensen (http://adriaensen-speciaalzaak.be/) heeft het spel inmiddels op de site staan, en wellicht in navolging daarvan ook een paar andere (web)winkels in Nederland (ik heb zelf nog niks gevonden). Als jullie geen beschikbare exemplaren meer vinden dan mogen jullie mij ook een berichtje sturen en ga ik kijken wat er mogelijk is (en of distributeur nog exemplaren heeft).

(sorry for the Dutch - I am using this title to hopefully be found in search engines like Google for people in Belgium, Luxemburg and The Netherlands to find it should they wish to buy it)
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ottevaere Wouter
Belgium
Vosselaar
Antwerpen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ik denk dat er veel Vlamingen en Nederlandse je mooie spel te pakken kregen in Essen.
Na de enkele spelletjes die ik deed, ben ik zeer tevreden met dit nieuwe spel die eens iets totaal anders brengt.
Hopelijk heb je nog andere mooie ideeën die tot stand mogen komen - al dan niet via een Poolse uitgever...
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
waut Dooghe
Belgium
meerhout
antwerp
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ik heb spijt dat ik hem niet op Essen heb meegepakt want het is een van mijn favoriete spellen van het jaar gebleken.
PS. Op Spelspul.nl heb ik hem ook al zien staan
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
M.J.E. Hendriks
Netherlands
Arnhem
Gelderland
flag msg tools
designer
publisher
mbmbmbmbmb
Wautd wrote:
Ik heb spijt dat ik hem niet op Essen heb meegepakt want het is een van mijn favoriete spellen van het jaar gebleken.

Bedankt voor je 'comment' - ben blij dat je het spel leuk vindt! Er waren inderdaad een paar exemplaren die de winkelomloop zouden gaan maken na Spellenspektakel - die zullen snel weg zijn want het zijn er maar een paar

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
waut Dooghe
Belgium
meerhout
antwerp
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Mr Mjeh wrote:
Wautd wrote:

Bedankt voor je 'comment' - ben blij dat je het spel leuk vindt! Er waren inderdaad een paar exemplaren die de winkelomloop zouden gaan maken na Spellenspektakel - die zullen snel weg zijn want het zijn er maar een paar

Heb hem gisteren op Spel in Broechem meegenomen
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.