Lara D.
Netherlands
Noord-Holland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hey beste Twilight spelers!

Ik ben erg, erg benieuwd naar Twilight Imperium.
Zelf woon ik te Zandvoort, maar als studente vind ik het geen probleem te reizen.
Nog nooit eerder heb ik TI3 gespeeld, en enig verband met Eclipse zal ik niet trekken.
Wel lijkt het mij erg tof om het spel (TI3) te leren. Ik pik redelijk snel dingen op, dus als je een spel, meeting of groep weet, hoor ik het graag!
Natuurlijk is tolerantie voor het maken van fouten een pré Ik ben ook niet perfect.

Dank je!
Groetjes, Lara

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Joris
Netherlands
Haarlem
Noord-Holland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Ik speel het zelf niet, maar kijk hier eens naar:
Item for Geeklist "Heavy game dating - The Netherlands"
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rue Sailmana
Netherlands
Eindhoven
Noord-Brabant
flag msg tools
badge
The Hedgehog Can Never be Buggered at All
mbmbmbmbmb
En als je er daar niet uitkomt, kom een kijkje nemen bij Cultes des Goules: https://www.facebook.com/groups/sccultesdesgoules/ Ik heb TI een paar keer al voorbij zien komen, en het is een spel dat ik zelf ook graag nog wil leren spelen

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ruud
Netherlands
Amsterdam
Noord - Holland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Er is in Cultes Des Goules inderdaad een uitstekende docent TI:3 aanwezig, die inmiddels zo'n 10 tot 15 mensen heeft geinfecteerd met het TI:3 virus. Na een introductie-college van zo'n anderhalf uur begrijp je het spel volledig.

In elk geval, hij is te vinden in Cultes des Goules (nooit een slecht plan daar lid te worden) en anders via het forum hier:

Jeppe Nybo
Netherlands
Haarlem
flag msg tools
mbmbmbmb
..
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lara D.
Netherlands
Noord-Holland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ahhh!
Langzaam blijken de nadelen van het niet hebben van een Facebook account...
Lastig dit, maar wel heel fijn dat jullie mij een List en Naam hebben gegeven!

Heel erg bedankt daarvoor al!
Ik hoor 't graag als er mogelijkheden zijn.

Groetjes, Lara

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ruud
Netherlands
Amsterdam
Noord - Holland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Beste Lara,

Anonieme facebooks kunnen ook. Moet wel zeggen dat Facebook prima faciliteiten biedt om makkelijk evenementen te kunnen organiseren enzo. Er zijn andere leden die hier speciaal een facebook account voor hebben aangemaakt.

Ruud

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Richard Rutten
Netherlands
Nijmegen
flag msg tools
the spunk plus the bomb plus the pump plus the torture instrument times frankie equalling the bang is an exclusive piece of ZTT exploitation
badge
You don't need eyes to see, you need vision. (mj)
mbmbmbmbmb
Beste Lara,

Wij hebben een sessie gepland op 1 maart in Capelle a/d IJssel. We hebben momenteel 5 spelers en dus nog precies plek voor 1 speler. Mocht je mee willen spelen stuur me dan een geekmail.

Iedereen heeft het spel al eens gespeeld. Maar de meesten niet meer dan een handvol keren.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lara D.
Netherlands
Noord-Holland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Dank allen!

Tot dusver geen datum kunnen pinnen, maar het zou nu zeker een keer moeten gaan lukken met alle nieuw verworven contacten erbij!

Ik zal een facebook account in overweging nemen, maar ik geloof er ook heilig in dat het best iets ouderwetser kan

Mocht er toch nog een speel moment langs komen, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Lara

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ying-Kit Yeung
Netherlands
flag msg tools
Ik heb TI3 en Shattered Empire, punt is, ik woon in de Achterhoek...

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.