Recommend
1 
 Thumb up
 Hide
3 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Op zoek naar Game of Thrones spelers (omg Amsterdam) rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Kai Probability
msg tools
Hee guys. 25 jarige student en grote Game of Thrones fan hier.
Ik ben op zoek naar een fans/geïnteresseerden in de omgeving van Amsterdam.

Game of Thrones is een spel waar je wel de tijd voor moet nemen, zeker de eerste potjes (4-8 uur), maar het is het allemaal 100% waard. Zeker als je zoals ik van strategiespellen met veel diplomatie en nauwelijks geluk houdt)

Het is een bonus als je de boeken hebt gelezen of de serie volgt, omdat je dan het thema meer snapt, maar absoluut niet noodzakelijk. Al zijn de boeken en de serie (binnenkort seizoen 4) natuurlijk ook fantastisch.

Ik heb het bordspel (2nd edition) woon zelf in Diemen, kan eventueel hosten (niet super veel plek, maar grote tafel), maar reizen in de omgeving is ook geen probleem.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rue Sailmana
Netherlands
Eindhoven
Noord-Brabant
flag msg tools
badge
The Hedgehog Can Never be Buggered at All
mbmbmbmbmb
Hoi!

Bij Cultes des Goules wordt geregeld Game of Thrones gespeeld. CdG is een spellenclub in omgeving Amsterdam; over het algemeen spelen we bij mensen thuis, maar er zijn ook een aantal café's beschikbaar. Alle events worden wel altijd aangemaakt via facebook: https://www.facebook.com/groups/sccultesdesgoules/

Overigens spelen we ook vaak Civilization, Twilight Imperium 3 en vergelijkbare spellen, dus 4 tot 8 uur is zeker geen probleem
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kai Probability
msg tools
Thanks, Ik heb een verzoek via Facebook gedaan
Civ kende ik alleen als Pc-spel, dus daar ben ik ook erg benieuwd naar
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.