Recommend
3 
 Thumb up
 Hide
2 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Gezocht: mule voor auction op 16 of 17 oktober rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Bart R.
Belgium
Tongeren
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Gegroet mede-Essengangers,

Normaal gezien had ik op 1 oktober bij een nieuwe werkgever moeten beginnen. Helaas is dat om allerlei redenen uitgesteld tot komende maandag. Hierdoor is het niet mogelijk om voor de 17de verlof aan te vragen om naar Essen te kunnen gaan. Op zich geen probleem: we gaan nu gewoon de zondag.

Eén probleem echter: ik heb het hoogste bod op een auction van iemand die alleen donderdag en vrijdag aanwezig is. Jullie voelen mij misschien al aankomen: voelt iemand zich geroepen om in mijn plaats het spel op te halen? Ik heb nu een afspraak met deze persoon op vrijdag om 10.00 aan booth C114 (DLP Games), maar dat kan uiteraard nog aangepast worden.

Ik zal uiteraard het verschuldigde bedrag voorschieten (bvb. via overschrijving). Als je in de omgeving van Tongeren woont (+/- 30 km) kan ik het spel naderhand komen afhalen (of we spreken af in Essen, uiteraard).

Vrijwilligers mogen zich via geekmail melden meeple

Alvast bedankt,

Bart
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Bart R.
Belgium
Tongeren
flag msg tools
mbmbmbmbmb
De BGG community heeft zich weer van zijn goede kant laten zien, probleem opgelost thumbsupthumbsupthumbsup
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.