Recommend
2 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Spelers gezocht in Helmond e.o. rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
roel verhees
msg tools
Mijn partner en ik zoeken nog nieuwe mensen om thuis bordspellen te spelen. We wonen in Helmond en zijn afhankelijk van het openbaar vervoer, dus zoeken vooral mensen in de directe omgeving van Helmond.
Favoriete spellen zijn Het Stenen Tijdperk, Puerto Rico, Carcassonne, Elasund, Lancaster, ... en veel meer!

Ik hoor graag van jullie!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Nick Smith
Netherlands
Helmond
Noord Brabant
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hoi Roel,

Mijn vrouw en ik wonen op 't Hout (dichtbij het station) en zouden ook graag nog wat meer mensen leren kennen op mee te spelen. We hebben ondertussen een flinke verzameling - wij zijn meer van de Ameritrash dan de eurospellen, maar vinden eigenlijk alles wel leuk (Carcassonne is ook een van ons favorieten, en ik zou het best leuk vinden om Stone Age een keer in het echt te spelen in plaats van op de computer). Wij hebben ook twee andere vrienden die in Helmond ook wonen die graag spellen spelen, dus zou het misschien mogelijk zijn om een keer een groter groep bij elkaar te brengen.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
James To My Friends
Netherlands
Eindhoven
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Eindhoven here. Happy to head over to Helmond. Will play anything pretty much.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Erik G
Netherlands
Waalre
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Jullie kunnen ook altijd naar Sessa spellenclub in Waalre komen. Ik weet niet helemaal zeker hoe makkelijk dat is met ov, maar gezelllig is het zeker. Iedere vrijdagavond vanaf kwart voor 8 in De Wolderse wever.

Zie ook https://nl-nl.facebook.com/SessaWaalre

1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
roel verhees
msg tools
De spellenclub heb ik al eens gevonden. Mijn voorkeur heeft het echter om thuis spellen te spelen in een kleiner clubje, maar bedankt voor de tip!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.