Recommend
10 
 Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Kill Shakespeare rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Een beetje reclame maken bij onze landgenoten . Onze tweede telg, Kill Shakespeare is in de winkels te verkrijgen. Wel vooral in de states, maar bepaalde webshops ( dacht oa spelshop.be) hebben enkele dozen liggen.

Na Yedo kregen we de kans om een comic om te zetten in een bordspel in opdracht van Pandasaurus Games en IDW Games. Het ontwerpen en testen verliep vlot, de verdere productie was een erg hobbelig parcours.

Na een wat moeilijke start door development problemen, components, rulebook etc, begint het nu toch wat beter te gaan. De gameplay krijgt eindelijk een beetje de bovenhand. Er is een mooie runthrough van Richard Ham ( Rahdo ) en een regelvideo van David Minken ( connectmore )

Voor vragen, aarzel niet om contact op te nemen.

Kill Shakespeare

Final thoughts:

13 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
The Wasp wrote:
Een beetje reclame maken bij onze landgenoten . Onze tweede telg, Kill Shakespeare is in de winkels te verkrijgen. Wel vooral in de states, maar bepaalde webshops ( dacht oa spelshop.be) hebben enkele dozen liggen.

Deze Zaterdag ook gespot in de Spelfanaat in Mechelen.
5 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Hilde Vandierendonck
Belgium
zemst
Vlaams-Brabant
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Der ligt er ene bij de douane in zaventem ook...angry
5 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
dierenh wrote:
Der ligt er ene bij de douane in zaventem ook...angry

Ik had ook "prijs" de laatste keer - metal coins vanuit de States. Ik zit nu op een punt waarbij ik mij echt afvraag of ik ooit nog iets buiten de EU ga bestellen - met de shipping en douane kosten erbij is het echt niet meer te doen.

4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Yep. Dat is echt lastig. We hebben ook douane problemen gehad. En er zit geen lijn in.
We hebben twee keer zes dozen gehad. De ene keer moesten we 18 euro betalen. De andere keer 44 ... Waarom dit verschil, geen idee!

@hilde: hopelijk raakt het snel opgelost!! En vergeet niet voor je speelt de files van David Minken ( hier op de pagina) af te printen. Ze zullen je heel goed helpen om bepaalde leemtes in de regels te vullen.

Merci om het spel te kopen! En hopelijk is het een meevaller! Bij vragen mag je ook altijd hier een berichtje sturen hoor!

Groeten,

Thomas
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Danny Peeters
Belgium
Mol
flag msg tools
badge
This is me in my French Napoleonic re-enactment outfit!!!
mbmbmbmbmb
Hey Thomas!

De video review sprak me wel aan.
Kan je me even toelichten in hoeverre de productie problemen opgelost zijn?

Is er een tweede versie met aangepaste counters (of cubes) en de player aids die blijkbaar echt wel nodig zijn om dit spel vlot te kunnen spelen?

En als dit het geval is, hoe herken ik die en wordt deze momenteel al verdeeld?

Groeten,

Danny
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Hey,

Er is enkel een eerste druk. Dus geen cubes, helaas...
We hebben behoorlijk gevloekt op die chits, maar ze hielden hun been stijf... Kostprijs, gewicht etc...
Nu goed, die dingen werken wel, maar zijn niet zo mooi en handig als cubes.

Voorlopig zit er nog geen tweede druk in de pijplijn, als die er ooit al komt... Als je de video van rahdo bekeken hebt, dan zijn de meeste leemtes in de regels ook opgevuld.

Die files van David Minken blijven wel heel makkelijk om je op pad te helpen. Idw heeft beloofd om officieel pdf materiaal te voorzien als aanvulling,... Maar voorlopig verwijzen ze vooral naar die files op bgg.

Sorry dat er al niet meer in de aanbieding is... Maar je kan ook altijd rechtstreeks met ons communiceren . Das misschien nog makkelijker dan een pdf
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.