Recommend
20 
 Thumb up
 Hide
83 Posts
1 , 2 , 3 , 4  Next »   | 

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Zomerspel 2015 rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Yo ho! arrrh Op 20 en 21 juni 2015 zal in de Eskimofabriek te Gent de tweede editie van Zomerspel doorgaan. Dit jaar kiezen we voor een groot spellenfestival met veel bordspellen, een heerlijke barbeque en heel wat randanimatie voor jong en oud. Kom naar Zomerspel en laat je onderdompelen in de sfeer van de Carraïben en de piraten.

Neem een kijkje op onze website: http://www.zomerspel.be

11 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
J. M.
Belgium
Tongeren
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Ik vrees dat ik het alweer niet ga halen.. zucht*
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lieven De Puysseleir
Belgium
Leuven
flag msg tools
trust me, I'm a dentist
badge
we don't lie, we use statistics
mbmbmbmbmb
vorig jaar was de moeite.

een editie met bbq ga ik zeker proberen mee te pikken want face it ... de hapjes / snacks van vorige keer waren niet echt fameus. (naar mijn decadente smaak) wat dus niet wil zeggen dat m'n niet z'n best heeft gedaan eh.

een friterij zou ook wel mooi zijn :-)
of ne kebab of pizza of ander vetzakkerij? (mag natuurlijk ook iets gezonder zijn)

dank!
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Surya Van Lierde is pure Eurosnoot and proud of it!
Belgium
Michelbeke
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Ik zou toch hopen dat er gezonde, vegetarische opties zijn. En met vegetarische opties bedoelik meer dan een broodje met een lap kaas. Liefst iets met wat echte voedingswaarde
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Bionicman
Belgium
Gent
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ik heb mij vorig jaar enorm geamuseerd, maar dit jaar valt het samen met Graspop doordat ze een weekend zijn opgeschoven. Keuzes, keuzes, keuzes...
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
J. M.
Belgium
Tongeren
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
bionicman wrote:
Ik heb mij vorig jaar enorm geamuseerd, maar dit jaar valt het samen met Graspop doordat ze een weekend zijn opgeschoven. Keuzes, keuzes, keuzes...

Makkelijk toch? Zomerspel.. Duidelijk!

Ik ga het toch halen wss! Hoera! Had me vergist van data. (het weekend ervoor was reeds bezet) Tenzij er natuurlijk iets anders tussenkomt, maar voorlopig moet het lukken.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dirk Rieberghs
Belgium
Turnhout
-- Maak uw keuze --
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Surya wrote:
Ik zou toch hopen dat er gezonde, vegetarische opties zijn. En met vegetarische opties bedoelik meer dan een broodje met een lap kaas. Liefst iets met wat echte voedingswaarde

Een broodje met een lap kaas en een dun laagje Becel pro-active ??? whistle
5 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lieven De Puysseleir
Belgium
Leuven
flag msg tools
trust me, I'm a dentist
badge
mbmbmbmbmb
Heb thuis zo nog wel iets staan voor de vegetariêrs onder ons:

rond die tijd zal dat wel weer begroeid zijn.
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Surya Van Lierde is pure Eurosnoot and proud of it!
Belgium
Michelbeke
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
dirkske wrote:
Surya wrote:

Als je wil dat ik de boel kom onder kotsen, is dat een uitstekend plan
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lieven De Puysseleir
Belgium
Leuven
flag msg tools
trust me, I'm a dentist
badge
mbmbmbmbmb
Surya wrote:
dirkske wrote:
Surya wrote:

Als je wil dat ik de boel kom onder kotsen, is dat een uitstekend plan

promises, promises ...

bij nader inzien toch liever een zomerspel zonder spauwsel.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Naast de barbecue gaan we ook verschillende foodstalls voorzien. Onze voorzitster is zelf vegetarisch. Er zal dus zeker rekening worden gehouden met gezonde voeding. Voor elk wat lekkers dus.

Onze website is de eerste teaser voor Zomerspel. Er zit echter nog veel meer in de pijpleiding. De komende maanden zullen we regelmatig updates geven van extra activiteiten op Zomerspel. Het belooft zeker en vast een unieke editie te worden. So much more to come!
5 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Teaser Zomerspel 2015:

http://m.youtube.com/watch?list=LL1SXgM3v29LsDVZ-GmGBPdA&v=5...

4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Vorig jaar al zeer gezellig. Staat met stip in de kalender dit jaar.
en ik moet dringend wat spellen uit mijn kast verwijderen . De tweedehands markt zal gevuld zijn.

4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Dit jaar is er op Zomerspel naast een grote speelzaal vol actuele bordspellen ook een evenementenhal waar we animatie voor jong en oud willen brengen in een Caraïbisch piraten thema.

Om een unieke sfeer te creëren, zijn wij op zoek naar tal van artiesten. Ben jij een straatmuzikant, een goochelaar, een jongleur, een circusartiest, een clown, een levend standbeeld, een grimeur, een karikaturist of kan je onze bezoekers op een andere, leuke manier entertainen? Dan nodigen we je graag uit om op te treden op Zomerspel.

Wie met ons wil meewerken, ontvangen we met open armen.

Zie jij het zitten om op ons evenement op te treden?
Stuur ons een email met je voorstel naar: evenementen@zomerspel.be
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Speciaal voor klassen en leefgroepen is er de Zomerspel Kunstwedstrijd.

De winnaars ontvangen een tof pakket met gezelschapsspellen ter waarde van 100€. Er zijn 5 winnende klassen of leefgroepen, één winnaar voor elk project.

Meer info op: http://www.zomerspel.be/kunstwedstrijd
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Kom helpen als vrijwilliger en ontvang de vip treatment! Je werkt een halve dag en geniet een halve dag van het festival. Wij betalen je inkom, een lekkere barbecue, drank. Je parkeert voor de deur en krijgt toegang tot de vip ruimte. Schrijf je snel in via http://www.zomerspel.be/vrijwilligers
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lieven De Puysseleir
Belgium
Leuven
flag msg tools
trust me, I'm a dentist
badge
mbmbmbmbmb
ditterio wrote:
Kom helpen als vrijwilliger en ontvang de vip treatment! Je werkt een halve dag en geniet een halve dag van het festival. Wij betalen je inkom, een lekkere barbecue, drank. Je parkeert voor de deur en krijgt toegang tot de vip ruimte. Schrijf je snel in via http://www.zomerspel.be/vrijwilligers

enneh... wat houdt dat in: "helpen"?
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Roeland
Belgium
Gent
Oost-Vlaanderen
flag msg tools
badge
mb
Dat kan je zelf kiezen bij "wat wil je doen"
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lieven De Puysseleir
Belgium
Leuven
flag msg tools
trust me, I'm a dentist
badge
mbmbmbmbmb
Rlnd wrote:

hehe, die dropdownbox had ik gemist. Verwachte eerder van op de pagina zelf die info te vinden.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Frederik
Belgium
Kruishoutem
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Rlnd wrote:

Uitleg van spellen: hoe werkt dat dan in de voorbereiding? Weet je op voorhand welke spellen je moet beheersen?
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Gunter Van Damme
Belgium
Lokeren
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ik heb me ingeschreven om thematische spellen uit te leggen. Ik ga er inderdaad van uit dat ik voorhand weet welke spellen ik mag begeleiden.

Als de editie van vorig jaar een indicatie is, dan is dit wel het geval. Toen konden geïnteresseerden uit een lijst van georganiseerde spellen kiezen. Je gaat tegen het afgesproken tijdstip naar de zaal en de begeleider en het spel staan klaar (als er tenminste genoeg volk was ingeschreven).

3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Je schrijft je in voor uitleg van strategische, thematische of familiespellen. Afhankelijk van je keuze zal de verantwoordelijke van de strategische, thematische of familiezaal met jou contact opnemen. Je zal dan een lijst krijgen met spellen waaruit je kan kiezen welke spellen je graag zou willen uitleggen. Uiteraard mag je ook voorstellen om zelf een spel mee te nemen dat je graag zou willen uitleggen. Dit gebeurt steeds in samenspraak met de verantwoordelijke van de zaal. Je zal dus steeds op voorhand weten welke spellen je moet beheersen.

Verantwoordelijke voor thematische spellen is Koen Hallaert.
Verantwoordelijke voor strategische spellen is Pieter Van Conckelberghe
Verantwoordelijke voor familiespellen is Jurgen Roman.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
Rahdo komt naar Zomerspel:
https://www.youtube.com/watch?v=FmdYMz0a6LA&feature=share&fb...
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dieter D'Haeseleer
Belgium
Oosterzele
flag msg tools
mb
KNAL! De tweede editie van Zomerspel belooft een knaller van formaat te worden! Met grote trots stellen wij jullie het programma van Zomerspel 2015 voor.

Op Zomerspel zullen jullie twee dagen lang honderden familiespellen, strategische spellen en thematische spellen kunnen spelen. Op de markt van 1000 en 1 nacht zullen vele tweedehandsspellen worden verkocht en gekocht.

Naast spellen bieden wij zowel op zaterdag als op zondag heel wat randanimatie aan. De piraten challenge is een spannend piratenavontuur met toffe opdrachten en te gekke raadsels. Ga mee op schattenjacht! We hebben iets leuks in petto met de Amerikaan Rahdo, één van ’s werelds bekendste bordspelreviewers. Ongelooflijk maar waar, maar Rahdo komt naar Zomerspel! Als herinnering aan Zomerspel zal je bij de Snap-O-matic Fotobox een stoere piratenfoto van jezelf mee naar huis kunnen nemen.

Bezorg je kinderen de dag van hun leven in ons springkasteel en laat hen zelf een bordspel in elkaar knutselen in onze Crea Corner. Bovendien kan je je gezicht laten omtoveren tot een stoere piraat door één van onze grimeurs. Aan lekker eten en drinken zal er ook geen gebrek zijn. We krijgen nu al het water in onze mond als we denken aan de verschillende foodstalls, de overheerlijke barbecue met verse groentjes en de zomerse cocktails en smoothies.

Op zaterdag krijgen we het bezoek van The Lunatics, een rondtrekkende bende prettig gestoorde zotten die het publiek kunnen doen huilen van het lachen met hun comedy en improvisatietheater. Max De Zwaef brengt een mix van acrobatie, goochelen, ballonplooien en aanleren van circustechnieken, steeds met een flinke dosis humor. ’s Avonds kan je deelnemen aan de Zomerspelquiz, een leuke quiz over bordspellen met originele concepten en interessante vragen.

Zondag wordt het minstens even leuk! De magische goochelaar Mr. EnigMa zal de beste goocheltrucs uit zijn hoed toveren. Tenslotte hebben we nog Compagnie Amai, een frisse, speelse improvisatietheatergroep uit Gent die jullie zal trakteren op een grappig, interactief en explosief optreden.

Kom twee dagen naar Zomerspel en join us in the Caribbean!

Het programma van Zomerspel 2015 staat inmiddels online:http://www.zomerspel.be/ontwerp/events.php
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Spelgezel Gent
msg tools
mb
Surya wrote:

Dit jaar is het zo dat we een pak lekkere kleine dingen voorzien. Dus eerder het concept van food stalls, standjes dus waar je kleine hapjes kan oppikken. Vorig jaar in theater tinnenpot konden we de drank niet zelf doen en wat de plaats voor eten beperkt. In de ESKIMO fabriek mogen we ALLES zelf organiseren.

PROVAMEL (het organische merk van het bekende ALPRO) zorgt alvast voor plantaardige amandel melk en kokosmelk waarmee we HEERLIJKE versie smoothies gaan maken met vers fruit.

En we zijn volop bezig om via een importeur VERSE GROENE KOKOSNOTEN in te kopen. Wie kan er 100-en van die dingen leveren aan en goede prijs. Kortom, ik denk wel dat we dit jaar volledig inzetten op lekkere food en drinks in combinatie met ongelofelijke coole spelmomenten natuurlijk...

Leg de lat hoog en denk dit jaar echt gek! Vorig jaar was niets, dit jaar gaan we helemaal los!!! MET DANK AAN AL ONZE SPONSORS *nederige buiging naar iedereen die ons sponsort*
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
1 , 2 , 3 , 4  Next »   | 
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.