Recommend
2 
 Thumb up
 Hide
16 Posts

BoardGameGeek» Forums » Gaming Related » Trades

Subject: Diskusjonstråd for den norske byttesirkelen, februar 2015 rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
This is the discussion thread for the Norwegian Math Trade
Dette er diskusjonstråden for den norske byttesirkelen. Geek Listen er her:
http://boardgamegeek.com/geeklist/186357

Post alle spørsmålene/forslagene/kommentarene/tankene dine relatert til byttesirkelen her. Har du ønsker for spill du gjerne vil se i byttesirkelen kan du også legge ut de her.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Norway
Stavanger
flag msg tools
Enemy Action: Ardennes
badge
Possessed Tank never goes AWOL
mbmbmbmbmb
Det er vel ingen som har Fairy Tale (Z-Man versjonen fra 2014) til bytte/salg?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Listen er nå stengt for nye innlegg, og det er åpnet for innsending av ønsker.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Chris Stavaas
Norway
Bergen
Hordaland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Krysser fingrene for at det blir noe fint (Rex) på han far denne gangen

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Jeg sendte ut melding for noen timer siden og minte på de som enda ikke hadde sendt ønsker om å gjøre det. Ca kl 21 stenger jeg og går videre til foreløpige resultater (med mindre jeg hører fra noen av de som fortsatt mangler).

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Foreløpig resultat er nå lastet opp til OLWLG: http://bgg.activityclub.org/olwlg/trades-summary.cgi?listid=...
Klok av skade driver jeg og leter litt igjennom listene manuelt nå for å forsikre meg om at jeg ikke har gjort noe feil, spesielt siden det ble så stuslig med bytter.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Jeg klarer ikke å se noe feil, og skjønner at det blir få bytter når jeg ser ønskene (de ligger forøvrig helt åpne, så hvem som helst kan sjekke selv, hvis de mistenker noe lureri), da vi mangla ønsker fra et par stykker og i tillegg er det en del populære items som har blanke ønskelister, noe som gjør at det ikke blir sluttet noen sirkler. Hvis noen lurer spesifikt på detaljer så bare spør her, ellers skal jeg ikke kjede dere mer med det tekniske ^_^

Får bare si takk for oppmøtet og ønske velkommen tilbake igjen om ca to måneder.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Chris Stavaas
Norway
Bergen
Hordaland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Kjedelige greier, men men.

Takk for denne gang.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
demake wrote:
Kjedelige greier, men men.

Veldig!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rune
Norway
Bergen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Litt kjedelig resultat ja. Ser at penger var det suverent mest populære, men vi var bare to stykker som tilbød det. Mulig flesteparten er mest interessert i å kvitte seg med spill enn å bytte til seg noe, og at det er noe av forklaringen.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Rune wrote:
Litt kjedelig resultat ja. Ser at penger var det suverent mest populære, men vi var bare to stykker som tilbød det. Mulig flesteparten er mest interessert i å kvitte seg med spill enn å bytte til seg noe, og at det er noe av forklaringen.

Det stemmer iallfall bra for min del ^_^ Vet selv hvor dårlig med plass det begynner å bli til nye spill, så prøver så hardt jeg kan å ikke ta inn noe nytt før noe går ut. Ikke ALLTID det går, dog. Hender seg at fristelsen blir litt for stor :D

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Henning Haugom
Norway
Oslo
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Første gangen jeg har prøvd meg på dette. Så lurer nå på om jeg har trykket noe feil. Så kan jo helt sikkert ta litt av skylden for det tror jeg.. Ganske klønete, men tror kanskje ikke jeg fikk til og submite listen.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rune
Norway
Bergen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ikke Henning wrote:
Ganske klønete, men tror kanskje ikke jeg fikk til og submite listen.

Det stemmer, det er ingen ønsker registrert for din bruker. OLWLG er ikke akkurat det letteste systemet og skjønne seg på...

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Henning Haugom
Norway
Oslo
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Rune wrote:
Ikke Henning wrote:
Ganske klønete, men tror kanskje ikke jeg fikk til og submite listen.

Det stemmer, det er ingen ønsker registrert for din bruker. OLWLG er ikke akkurat det letteste systemet og skjønne seg på...

Flotters. Ikke meningen og klundre til det. Var jo endel inntressant så klønete og gjøre det.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Med mindre du får en geekmail som sier at du har sendt inn ønsker, så har du ikke gjort det :) Som Rune sa, så er det ingen ønsker registrert for deg. Derfor fikk du også en geekmail fra meg med påminnelse. Jeg bruker vanligvis sende disse ut dagen før, men var litt opptatt selv denne gangen. Hørte ikke noe tilbake, og en av de tre som mangla rakk iallfall å reagere :)

Første gangen er alltid litt prøving å feiling, som på så veldig mye annet, håper det ikke skremmer deg bort fra å prøve en annen gang iallfall. Som nevnt tidligere begynte jeg på en norsk guide som du finner her: https://boardgamegeek.com/article/8386045#8386045
Det er mye stoff, men jeg tør påstå vel verdt å lese for "newbs" ;)

Hvis du fortsatt lurer på noe er det bare å fyre løs her.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ole Enes Ebbesen
Norway
Bergen
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Vel - jeg er fornøyd.

Jeg tror det kan lønne seg å ha disse tradene sjeldnere.
Det norske brettspillbyttemiljøet er nok foreløpig ikke stort nok til å bytte masse spill annenhver måned.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.