GeekGold Bonus for All Supporters at year's end: 1000!
10,528 Supporters
$15 min for supporter badge & GeekGold bonus
13 Days Left

Support:

Recommend
4 
 Thumb up
 Hide
4 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Bord- en kaartspellen Oudenaarde rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Jacques Arickx
Belgium
Oudenaarde
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Er is nu ook een Facebook groep om spelers uit Oudenaarde en omliggende gemeentes met elkaar in contact te brengen. Er zijn op dit moment in de Vlaamse Ardennen geen spelersclubs dus via dit initiatief probeer ik lokaal een spelersgemeenschap te doen ontstaan. Neem gerust een kijkje in de groep 'Bord-en kaartspellen Oudenaarde'. Misschien is dit wel iets voor jou?
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Surya Van Lierde is pure Eurosnoot and proud of it!
Belgium
Michelbeke
flag msg tools
badge
mbmbmbmb
Ik heb geen smoelboek. Niet zo erg, ik heb eigenlijk toch maar weinig tijd om NOG meer te spelen. Veel plezier!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jacques Arickx
Belgium
Oudenaarde
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Surya wrote:
Veel plezier!

Dank je!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jacques Arickx
Belgium
Oudenaarde
flag msg tools
mbmbmbmbmb
UPDATE: Even laten weten dat ik voor de Facebook groep 'Bord- en kaartspellen Oudenaarde' (groep voor spelers uit Oudenaarde en ommestreken) een locatie geregeld heb waar wij meermaals per maand afspreken voor een of meerdere bordspellen. Alle afspraken gebeuren ondertussen echter wel via de Facebook groep omdat het anders te onoverzichtelijk werd (email, SMS,...). De speldatums zijn ook geen maandelijkse vaste datums. Ik pols via een Doodle welke dagen voor de komende maand de meeste kans hebben voldoende spelers samen te brengen en boek op basis daarvan de locatie. Gemiddeld zijn er zo toch zeker een drietal spelavonden per maand. Meestal wel één tot twee speltafels. Ter verduidelijking, het gaat hier dus niet om een spellenclub. Er is ook geen inkomgeld te betalen of zo. Het is gratis. Er is ruime parking aanwezig en het ligt op een steenworp van de twee belangrijke verkeersaders N8 en N60. Interesse? Neem dan zeker eens een kijkje op de Facebook groep.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.