Recommend
2 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Rijdt er iemand naar Essen met plaats voor 2 extra? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Kevin Delecluyse
Belgium
Gent
Oost-Vlaanderen
flag msg tools
Hallo iedereen,

Ik ga met een vriend naar Essen (voor de eerste keer, yes!) en ben de transportopties aan het bekijken.

Vertrekt er iemand van jullie vanuit België (wij wonen zelf in Gent, maar elders vertrekken hoeft geen probleem te zijn) met de auto naar Essen met 2 plaatsen extra? Goeie manier om de kosten te drukken, en altijd fun om nieuwe mensen te leren kennen

Wij gaan enkel op vrijdag, maar staan open voor alle combo's à la vertrekken naar Essen op donderdagavond/vrijdagmorgen en terugkeren op vrijdagavond/zaterdag. Als het vervoersplan een overnachting nodig maakt, dan hoor ik graag alle tips voor hotels/hostels waar er 's avonds en 's nachts menig bordspel de revue passeert.

Dus: als er zich iemand geroepen voelt om 2 zieltjes mee te nemen, laat maar gerust weten hier of in PM.

Alvast bedankt voor de tips en tot in Essen!
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Bart de Groot
United Kingdom
Oxfordshire
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Ik vrijdagochtend vanuit De Kempen. Ik verblijf bij een vriend in Duitsland. Terug op zaterdagavond of zondag.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kevin Delecluyse
Belgium
Gent
Oost-Vlaanderen
flag msg tools
Hmmm, ik zou zaterdagavond al in de Ardennen moeten zijn. Toch bedankt!
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lieven De Puysseleir
Belgium
Leuven
flag msg tools
trust me, I'm a dentist
badge
we don't lie, we use statistics
mbmbmbmbmb
Kevin, als je nog een overnachting moet boeken in Essen tijdens het spiel evenement vrees ik dat je wel eens van een kouwe kermis thuis kan komen... Of met een financiele kater wakker worden.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Nico W.
Belgium
Leuven
flag msg tools
mbmbmbmbmb
lievendp wrote:
Kevin, als je nog een overnachting moet boeken in Essen tijdens het spiel evenement vrees ik dat je wel eens van een kouwe kermis thuis kan komen... Of met een financiele kater wakker worden.

Hey Lieven, de vorige jaren kon je nog vrij goedkoop een hotel boeken. Wel niet in Essen zelf, maar op relatief korte rijafstand (15-20 min. rijden).
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.