Recommend

Thumb up
 Hide
2 Posts

The Golden Wilderness» Forums » General

Subject: European bulk preorder rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Jesus Cañada Ramos
Spain
Barcelona
Spain
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
English:

Hi everybody,

My name is Jesús Cañada, and I will organize a preorder of Lumenaris games from Spain to the Iberian Peninsula and the rest of Western Europe.

This preorder is for Leaving Earth+Mercury expansion, The Golden Wilderness, Victory Through Industry and Vikings on the Volga.

After checking shipping costs, VAT and customs taxes, the most adjusted prices we can offer are:

Leaving Earth + expansion 45€ + shipping
Victory through industry 28€ + shipping
Vikings on the Volga 45€ + shipping
The Golden Wilderness 45€ + shipping

Shipping costs for the Iberian Peninsula are 4,90 €, and 5,90 € for Balearic Islands. For the Canary Islands and the rest of Western Europe the shipping must be determined. In that case please send me a BGG message.

In order to do the preorder, people who live in the Iberian Peninsula or in the Balearic Islands please go to http://www.4dados.es/index.php?id_category=234&controller=ca....

If you live in Canary islands or in the rest of Western Europe, please send me a BGG message. I reply it with shipping costs and payment conditions. The first message of this post will be updated with the list of people from Canary islands or the rest of Western Europe.

The preorder will be open until october 31th. Due to the amount of games we think we will have in this preorder the Lumenaris team told us that a month would be necessary in order to make the games. The shipping time and the customs bureaucracy in Christmas will make nearly impossible to have the games before mid or late January

Español

Hola a todos:

Mi nombre es Jesús Cañada, y voy a organizar un preorder de juegos de Lumenaris desde España para la Península Ibérica y resto de Europa Occidental.

El preorder es para los juegos Leaving Earth + expansión Mercury, The Golden Wilderness, Victory Through Industry y Vikings on the Volga.

Tras calcular los costes de shipping, IVA y aduanas, el precio más ajustado que podemos ofrecer para cada uno de los juegos será:

Leaving Earth + expansión 45€ + envío
Victory through industry 28€ + envío
Vikings on the Volga 45€ + envío
The Golden Wilderness 45€ + envío

Los gastos de envío para la Península Ibérica son de 4,90 €, y 5,90 € para las islas Baleares. Para las Islas Canarias y resto de Europa Occidental los precios deben determinarse. En este caso contactad conmigo a través del mensaje privado de la BGG

Para cerrar el preorder, aquellos que viváis en la Península Ibérica o en las Baleares podéis ir a http://www.4dados.es/index.php?id_category=234&controller=ca....

Si no es el caso, contactad conmigo o postead en este hilo, y yo os responderé indicando coste de shipping e indicando forma de pago para organizar el preorder. El primer mensaje de este hilo se actualizará con el listado de personas interesadas de Canarias y resto de Europa Occidental.

El preorder permanecerá abierto hasta el día 31 de octubre. Dado el tamaño que hemos estimado para este preorder la gente de Lumenaris ya nos ha indicado que va a necesitar un mes para fabricar las copias que les solicitamos. El envío por barco y aduanas en plenas Navidades va a suponer que seguramente recibamos los juegos a mediados o finales de enero.

People interested in Western Europe, not Spain (minus Canary islands)

barbanera
big hand jim
flayer_666
karsta
kenran
loodlood
lumpy75
michelesommi
mrjam
outlier
pikigeek
plok75
psicoserra
samoan_jo
semptex
stevecukuk
stipsonov
tritop
zoggreally

Plus 41 people interested in Spain, also

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jesus Cañada Ramos
Spain
Barcelona
Spain
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
This is the last week for the preorder!. If you are interested, please send me a geekmail.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.