Recommend

Thumb up
 Hide
8 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Spelgroepen Almere rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Casper Veldhuijzen
Netherlands
Flevoland
flag msg tools
Hoi Allen,

Ik vroeg mij zo eens af welke spelgroepen (of spelers) er allemaal in almere zijn die deze site bezoeken. Wellicht een keer leuk om eens wat georganiseerder te werk te gaan in Almere.

Ik weet dat er een groep actief is maar krijg nog geen berichten terug via Facebook. Dus dacht eens even zoeken of er nog meer groepen zijn?

Groetjes,
Casper.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Marc Asselman
Netherlands
flag msg tools
Outside scope of BGG: This is my favorite cinema!
badge
Outside scope of BGG: This is my favorite cinema!
mbmbmbmbmb
Op Facebook is SC Cultes des Ghoules een groep die met name in en rond Amsterdam afspreekt, maar er zijn ook mensen uit Almere en omstreken in actief.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tjitte de Vries
Netherlands
Almere
flag msg tools
badge
There's a frood who really knows where his towel is.
mbmbmbmbmb
CroVaXNL wrote:
Hoi Allen,

Ik vroeg mij zo eens af welke spelgroepen (of spelers) er allemaal in almere zijn die deze site bezoeken. Wellicht een keer leuk om eens wat georganiseerder te werk te gaan in Almere.

Ik weet dat er een groep actief is maar krijg nog geen berichten terug via Facebook. Dus dacht eens even zoeken of er nog meer groepen zijn?

Groetjes,
Casper.

Ik speel elke donderdag met een klein groepje voornamelijk Euro's. Weet jij nog veel spelers in Almere? Een vereniging zou een leuk idee zijn, er staan hier genoeg wijkgebouwen leeg die goedkoop zijn te huren

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Steel Whisper
Netherlands
Weesp
NH
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Amsterdice, bordspellenclub met meer dan 600 leden speelt twee keer per maand in IJburg. Dat is nog geen 15 minuten rijden van Almere.

Zie Amsterdice.nl of de Amsterdice groep op Facebook.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Casper Veldhuijzen
Netherlands
Flevoland
flag msg tools
vrieskist wrote:
CroVaXNL wrote:
Hoi Allen,

Groetjes,
Casper.

Ik speel elke donderdag met een klein groepje voornamelijk Euro's. Weet jij nog veel spelers in Almere? Een vereniging zou een leuk idee zijn, er staan hier genoeg wijkgebouwen leeg die goedkoop zijn te huren

Welke spellen speel je zoal vrieskist?

Ik zelf speel met drie anderen in ieder geval 1x per maand verschillende spellen van pandemie tot ttr.

Wellicht dat er één of twee een keer een donderdagavond willen joinen. Ik zal t in de groep gooien.

Mvg casper

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Casper Veldhuijzen
Netherlands
Flevoland
flag msg tools
Overigens zag ik op diverse fora oude berichten dat je op zoek was naar Netrunner players. Ik heb het spel zelf niet. Maar ben zeker geïnteresseerd om het te leren. Ik ben van origine een MTG speler. Dus wellicht kom je een keer naar mij? Dan kunnen we een avondje netrunnen.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tjitte de Vries
Netherlands
Almere
flag msg tools
badge
There's a frood who really knows where his towel is.
mbmbmbmbmb
Haha, mooi is dat, heb net alles van Netrunner verkocht shake

Maar alle gekheid op een stokje, ik had er toch al niet genoeg tijd voor. Magic speel ik ook nog sporadisch trouwens.

Mijn laatst gespeelde spellen zijn:
Eldritch Horror, Lords of Waterdeep, Las Vegas, A Game of Thrones, Village, Marco Polo, Tzolk'in, Last Will.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Casper Veldhuijzen
Netherlands
Flevoland
flag msg tools
ai jammer, had het graag eens gezien voor ik in het diepe duik. gezien ik ook geen mensen ken die het verder spelen.

Hmm ik heb geen van dat alles gespeeld maar wel geïnteresseerd. Voor kerst heb ik Star wars Imperial assault gehad en speel zoals gezegd andemic, ticket to ride, carcasonne, dominion heb ik ook recent aangeschaft.

ik zal je een pb sturen met de datum van de volgende avond dat wij samen zitten. Als je zin hebt om te joinen ben je welkom.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.