Recommend
 
 Thumb up
 Hide
3 Posts

Victus: Barcelona 1714» Forums » Rules

Subject: Arrasar campament sense combat rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Severí Vinyoles

Barcelona
Catalonia
msg tools
mbmbmbmbmb
Si entro amb les tropes de Barcelona a un campament borbònic que té 0 tropes (perquè el marcador de reforços és 0 i no hi ha tropes d'abans), entenc que l'arraso i guanyo els beneficis d'arrasar-lo, sense combat. És així?
 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Christopher Baldwin
United States
Philadelphia
PA
flag msg tools
Així he estat jugant. Si aixó és incorrecte, al menys hi ha algú més qui va entendre les regles el mateix...
 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Severí Vinyoles

Barcelona
Catalonia
msg tools
mbmbmbmbmb
És una situació que no està descrita a les regles, si més no que jo hagi vist. Però el més lògic és pensar que guanyes els beneficis d'arrasar un campament. Encara que no hi hagi combat.
 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.