$5.00
$20.00
$15.00
Recommend
1 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Cry Havoc rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Geert VG
Belgium
Leuven
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ik behoor tot die ongelukkigen die te laat gezien hadden dat Cry Havoc te preorderen was, het scheelde slechts enkele uren. Preorders are closed now
Door aan wat touwtjes te trekken kan ik een copy krijgen voor 70€ (iets meer dan de preorder prijs, ongetwijfeld minder dan op Essen (als dat zelfs al mogelijk is)).
Enig probleem: ze komen per 4. Ik moet dus nog 3 mensen vinden die mee op de kar springen. Af te halen op Essen (vanaf donderdag 18u00 of in Heverlee/Leuven).
Iemand interesse? Gelieve me te contacteren via Geekmail.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Wim Leenaerts
Belgium
Beerse
Antwerp
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Op spelshop.be is hij al te pre-orderen voor 59,50€ en vanaf maandag 17/10 beginnen ze opnieuw te verzenden...
5 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Geert VG
Belgium
Leuven
flag msg tools
mbmbmbmbmb
The Iced One wrote:
Op spelshop.be is hij al te pre-orderen voor 59,50€ en vanaf maandag 17/10 beginnen ze opnieuw te verzenden...

Dat is een mooie aanbieding!
In that case, forget what I said
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
NoFunAtAll
Belgium
Antwerp
flag msg tools
John Coltrane: My Favorite Things // Jackie Mclean: Swing Swang Swingin' // Clifford Jordan: Cliff Craft // Sam Rivers: Fuchsia Swing Song
mbmbmbmbmb
Ja het is absoluut niet nodig om zo'n games zo duur te betalen, als je een maandje geduld hebt koop je ze voor tientallen euro's minder gewoon hier in de winkel...
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Wim Leenaerts
Belgium
Beerse
Antwerp
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Nofunatalll wrote:
als je een maandje geduld hebt koop je ze voor tientallen euro's minder gewoon hier in de winkel...

Het is dat maandje geduld dat zo moeilijk is whistle
Ik wil na Essen een tas vol spellen mee naar huis nemen en me daar de volgende maanden op verlekkeren dus dan is dat maandje wachten toch altijd wat pijnlijk
Maar inderdaad, ik heb intussen ook Adrenaline voor een dikke 10€ minder besteld bij Spelshop (krijg je als lid van een spellenclub ook nog eens korting) en dat ga ik met Inis na een playtest op Spiel waarschijnlijk ook doen (55€...).
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.