Recommend

Thumb up
 Hide
4 Posts

Victus: Barcelona 1714» Forums » General

Subject: Hi ha 160 o 180 fitxes de tropes borbòniques? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Carme Garcia
msg tools
Recentment he adquirit Victus i el primer que he fet és verificar que hi hagués tot el material. A la part posterior de la caixa diu que hi ha 180 fitxes de tropes borbòniques. Jo en tinc 160, però no em falta cap dels valors que hi consten ni cap altre element del joc. Algú podría predre's la molestia de comprar-les,si us plau?
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jorge Roselló
Spain
Ibiza
Baleares
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Jo també tinc 160 fitxes de tropes borbòniques. A més, si mires el reglament que et pots descarregar de la pàgina de Devir, indica que són 160 fitxes.

Salut
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Carme Garcia
msg tools
Moltes gràcies per la teva resposta! Es que estic com una cria petita d'entusiasmada amb el joc i no volia que aquest detall em malbaratés les meves estratègies. Merci!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Andreu "Juan Guilloto"
Spain
Barcelona
Catalunya
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Doncs sí. Jo no les havia comptat, però tinc 160 fitxes, i a l'exterior de la meva caixa també marca 180, però també a les instruccions en paper (!).
Entenc que està bé, però. El joc funciona!
Benvinguda!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.