Recommend

Thumb up
 Hide
9 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Norway

Subject: Noen som har deltatt i CMON Kickstarterkampanje? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Joakim
Norway
flag msg tools
Er det noen som har deltatt i en CMON Kickstarterkampanje? Deltok i deres Zombicide Green Horde kampanje og lurer på hvem som leverer pakken (mtp tollgebyr/fortolling). Antar at leveringsselskap vil være det samme som tidligere kampanjer, så om noen har mottatt pakker fra de før så hadde det vært supert å høre!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Martin Eide
Norway
Kongsberg
Buskerud
flag msg tools
mbmbmbmb
Jeg har ryke på et par ksr fra CMON (og andre)
Og det har alltid vært samme firma som har levert pakka mi. Hyggelig fyr fra DHL, som kjenner meg igjen nå 😆

Regning for toll og tollgebyr får du i posten uke eller 2 etterpå. Veldig enkelt kjapt og greit.

Jeg fikk en gang en pakke via post nord, (en litt mindre pakke) og fikk jeg et brev at jeg måtte laste opp en faktura og skrive verdi osv. Og det tok flere uker før jeg fikk pakka..

1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Joakim
Norway
flag msg tools
Levithn wrote:
Jeg har ryke på et par ksr fra CMON (og andre)
Og det har alltid vært samme firma som har levert pakka mi. Hyggelig fyr fra DHL, som kjenner meg igjen nå 😆

Regning for toll og tollgebyr får du i posten uke eller 2 etterpå. Veldig enkelt kjapt og greit.

Jeg fikk en gang en pakke via post nord, (en litt mindre pakke) og fikk jeg et brev at jeg måtte laste opp en faktura og skrive verdi osv. Og det tok flere uker før jeg fikk pakka..

Ah, takker for svar! Husker du hvor mye du fikk tollgebyr? Betalte du noe gebyr for pakken til Postnord?

Var litt skeptisk til f.eks levering av Postnord siden jeg tror at de tar litt over 400kr i gebyr. Og med 2 sendinger ("phase" 1 og 2) så blir totalgebyren på nesten 850kr ...

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Bestiller alt sånt til en kjenning i Sverige jeg, og svinger innom på en senere harryhandel. (forutsetter da såkalte "EU Friendly" kampanjer, som de fleste idag er) Aldri måttet betale noe så langt.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Joakim
Norway
flag msg tools
Gawain wrote:
Bestiller alt sånt til en kjenning i Sverige jeg, og svinger innom på en senere harryhandel. (forutsetter da såkalte "EU Friendly" kampanjer, som de fleste idag er) Aldri måttet betale noe så langt.

Har vurdert det. Virker som CMON alltid sender med DHL. I så fall kan jeg få det sendt til Coop Extra Storlien. En liten busstur fra Trondheim.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Heisan! Bor i Trondheim selv :)

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Joakim
Norway
flag msg tools
Oi, liten verden

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Martin Eide
Norway
Kongsberg
Buskerud
flag msg tools
mbmbmbmb
Det er toll gebyret som svir mest, er vel ca 160kr tror jeg. Og på 2 pakker blir det seff dobbelt gebyr...
men stemme på de som ønsker å fjerne den hjelper vel neppe...

Men DHL leverer mye post til bedrifter så jeg skriver alltid firma adressen og tlf nr mitt. Så sjaføren ringer meg før han svipper innom jobben å leverer det til meg iløpet av dagen 😄

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Joakim
Norway
flag msg tools
Levithn wrote:
Det er toll gebyret som svir mest, er vel ca 160kr tror jeg. Og på 2 pakker blir det seff dobbelt gebyr...
men stemme på de som ønsker å fjerne den hjelper vel neppe...

Men DHL leverer mye post til bedrifter så jeg skriver alltid firma adressen og tlf nr mitt. Så sjaføren ringer meg før han svipper innom jobben å leverer det til meg iløpet av dagen 😄

Om DHL krever 160 så er ikke det så ille, like mye som Posten. Som sagt så krever PostNord rundt 400 :S

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.