Recommend
2 
 Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Sweden

Subject: Söker testspelare i Stockholm/Play-testers in Stockholm? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Robert Bjurshagen
Sweden
Stockholm
Select a State
flag msg tools
mb
Jag har arbetat på ett lite mastigare brädspel (påminner om HiS och TI3 i storlek och komplexitet) som enklast kan beskrivas som ett asymetriskt kort-drivet strategispel i fantasy-miljö.
Spelet är i grova slängar klart, så till vida att det är spelbart, men jag skulle behöva speltesta det mer för att få en uppfattning om det är jämnt.
Jag söker enskilda spelare eller grupper om 4-5 spelare för att testa spelet under hösten. Jag kan komma till er eller så kan vi spela på mitt stora bord på söder.

mvh /Robert

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Magnus Karlsson
Sweden
Eskilstuna
Unspecified
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Lycka till! Om du någon gång behöver speltestare runt helger och du är i småstaden ;-) så säg till, jag har ju lite utrymme att låna ut som du vet.

/Magnus
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Robert Bjurshagen
Sweden
Stockholm
Select a State
flag msg tools
mb
Bra idé, Får vi ihop 4-5 spelare så är jag väldigt redo att komma över till Eskilstuna för en helg. September är dock ganska fullbokat, men mitten på oktober kanske kan funka? Bror och Henrik kanske kan entusiasmeras.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Magnus Karlsson
Sweden
Eskilstuna
Unspecified
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Tommy och Martin kan nog vara på också utöver mig själv förstås så 4-5 borde inte vara något problem.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Joakim Schön
Sweden
Alingsås
Sverige
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Cool. Lycka till. Bor själv en bra bit från stockholm.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Victor Pluntky
Sweden
Stockholm
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Gå med i FB gruppen Speldesignerträffarhttps://www.facebook.com/groups/382791418411976/ och kom till någon av deras möten för att träffa andra med samma problem.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Robert Bjurshagen
Sweden
Stockholm
Select a State
flag msg tools
mb
Tack, gjort!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.