Recommend
 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

ILIOS» Forums » General

Subject: Anyone else back the Deluxe/Premium version and feel cheated? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Daryl McLaurine
United States
Chicago
Illinois
flag msg tools
badge
Avatar
mbmbmbmbmb
So, $124 down the drain, and the only thing I have a choice in, is cardboard with shovelware, or cardboard, with 2 more games, one of which I already have, the other, I do not ever want.

Even the publisher's website has the "Premium" set listed for only $75

Feeling the bait and switch here.
 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Dave Stennett
United States
Newport Beach
California
flag msg tools
designer
As the publisher we knew we were offering something difficult and new.

Our first tile supplier couldn't keep the quality but we have a new one printing the tiles now. The quality is great. So if you ordered the premium or deluxe you are in for a treat. Unfortunately for us the price tripled with the new supplier.

The version of ILIOS in the Treasure Chest Multi-Game-System is for a larger 8 x 8 board and includes the Troy Expansion which was not offered as part of the Kickstarter. The basic game and premium also have this extra expansion. So we gave more than we promised here.

Anyone who is unhappy can write to us and get a full refund. We want you all to be as satisfied as it is possible for us to make you. As a small publisher we don't have the resources to do as much as we planned but hope over time to get there.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Daryl McLaurine
United States
Chicago
Illinois
flag msg tools
badge
Avatar
mbmbmbmbmb
16 days later...NO REFUND MADE.

 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eliot Hochberg
United States
Culver City
California
flag msg tools
designer
mbmbmbmb
We're sorry you weren't happy with the changes we had to make, but just wanted to let folks know: we submitted the refund through Kickstarter as promised, and they confirmed the refund on the original date, but it did take some time to go through the credit card system. This is standard for refunds on Kickstarter.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Andy Andersen
United States
Michigan
flag msg tools
badge
Avatar
mbmbmbmbmb
simpleknight wrote:
We're sorry you weren't happy with the changes we had to make, but just wanted to let folks know: we submitted the refund through Kickstarter as promised, and they confirmed the refund on the original date, but it did take some time to go through the credit card system. This is standard for refunds on Kickstarter.


No matter how hard you try to please, there's always someone.........
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.