Recommend
8 
 Thumb up
 Hide
21 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Dragonsgate college rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Hallo iedereen,

Dragonsgate College

Het wordt duidelijk dat ons nieuwe spel effectief op Essen present zal zijn. Vijf jaar na yedo! We kijken er ongelooflijk naar uit. Hooelijk zien we velen van jullie daar passeren? We zullen elke namiddag, behalve zondag, aan de stand nskn zijn.

Een duimpje hier zou al super zijn!!

https://boardgamegeek.com/geekpreview/4/spiel-17-preview?sor...

En op Essen zelf eens buzzen aan de bgg stand .

Maar bovenal!! Kom gewoon eens langs... ook al zegt spel je misschien niet zo veel . Dan babbelen we gewoon wat over spellekes .

Nog een goeie maand!
14 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
The Wasp wrote:

Maar bovenal!! Kom gewoon eens langs... ook al zegt spel je misschien niet zo veel . Dan babbelen we gewoon wat over spellekes .

Stond al op mijn "must see" lijstje voor Spiel

NSKN booth : 1-G-124 - namiddag - check

Tot op Spiel
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
W*m L**naerts
Belgium
Beerse
Antwerp
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Ik vind Yedo echt een topspel dus ik was ook al benieuwd naar dit spel. Maar als er nu eens wat meer info over te vinden was hé... whistle
Of wat foto's...
De verandering van art style tussen beide covers is overigens wel opmerkelijk. Ik ben er nog niet uit welke ik nu het beste vind...
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Haha. De info ligt te branden op mijn lippen, maar de publisher wil zelf met mondjesmaat info vrijgeven tussen nu en Essen. Ik ben een babbelaar van nature... dus dit is een beproeving .
Het spel is denk ik iets lichter dan Yedo en korter .

De ommezwaai van art was ook een verrassing voor ons ( pas een tweetal maand geleden vernomen ). Heeft te maken met stijlkeuze en ook practische probleempjes... ik weet er ook het fijne niet van.

Ik heb al de descipelen en leerkrachten gezien en vind het heerlijke tekeningen. Ik denk dat het een stijlvol geheel wordt. Het wordt ook gedrukt waar simurgh gedrukt werd... wat goeie kwaliteit doet
Vermoeden....

De manga versie was ook wel cool... maar deze stijl slut voor mij wel meer aan bij mijn smaak. Nu goed, degoustibus et coloribus...

Soit... mocht je nog mensen op Essen zien of hier horen...
Een paar duimpjes of een buzzeke kan wonderen doen! En eeuwige dankbaarheid is uw deel.

Btw... zijn er mensen soms geinteresseerd om eens een spel te testen?
Weliswaar in de west vlaanders... of ik wil me wel eens een uurke verplaatsen
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
The Wasp wrote:

Btw... zijn er mensen soms geinteresseerd om eens een spel te testen?
Weliswaar in de west vlaanders... of ik wil me wel eens een uurke verplaatsen

Hoe rap kunt ge rijden ? devil
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
W*m L**naerts
Belgium
Beerse
Antwerp
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Quote:
Haha. De info ligt te branden op mijn lippen, maar de publisher wil zelf met mondjesmaat info vrijgeven tussen nu en Essen.

Ik vermoedde dat wel, maar ik weet niet of dat wel zo'n goede zet is. De lijst met spellen is al lang en wordt nog veel langer, dus selectie gebeurt tegenwoordig oppervlakkig en vrij snel. Als er bij het verschijnen van een spel niet voldoende informatie is, verdwijnt het bij mij - en anderen ook - soms snel van de radar, genoeg visjes in de zee...
Als de uitgever geluk heeft, ben ik zo geïnteresseerd door de karige info dat ik mezelf subscribe op het spel, maar dat gebeurt echt niet altijd en soms wekt een cover en een korte beschrijving geen interesse op terwijl foto's van het bord ofzo dat mogelijk wel hadden gedaan.
Als in dit geval de designers geen Belgen waren waarvan ik al een goed spel kende, had ik dit spel om die reden waarschijnlijk al weer overgeslagen...

Maar succes nog ermee, ik probeer ook zeker langs te komen!
6 
 Thumb up
0.02
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
The Iced One wrote:
De lijst met spellen is al lang en wordt nog veel langer, dus selectie gebeurt tegenwoordig oppervlakkig en vrij snel. Als er bij het verschijnen van een spel niet voldoende informatie is, verdwijnt het bij mij - en anderen ook - soms snel van de radar, genoeg visjes in de zee...

+1

Al dat secretive gedoe komt mij inderdaad ook de strot uit - ik ben geen 10-jarige die wil verrast worden op zijn verjaardagsfeestje. Op het moment dat een game bekend gemaakt wordt zorg er dan voor dat alle relevante informatie voorhanden is want ik heb geen tijd en goesting om dit later nog eens te gaan bekijken.

Niet van toepassing op dit game, want het stond al op mijn lijstje wegens Yedo, maar heb er zo al een paar dozijn op "not interested" gezet op de lijst van Eric W Martin.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Jep. begrijp ik. Denk dat het voor een stuk ook te maken heeft met het feit dat ze spellen na elkaar uitbrengen en niet naast elkaar. Ze willen met de
Ene de andere niet in de weg zitten. En door de wijziging van artiest is alles wat verzchoven... maar goed, bedankt voor se volharding .

Ik rij 127 op de autosnelweg . ( als het verkeer het toelaat ) 😬
Anders moeten we eens zien ... jij woont voorbij antwerpen zeker? Misschien moeten we daar eens een mouw aanpassen.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jan
Belgium
De Haan
flag msg tools
admin
designer
I love cargo biking!
badge
...and videogaming, boardgaming, RPG'ing and helping users as an admin!
mbmbmbmbmb
Waar in de West Vlaanders?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Brugge .
Maar ik wil me binnen de west vlaanders ook wel verplaatsen hoor .
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jan
Belgium
De Haan
flag msg tools
admin
designer
I love cargo biking!
badge
...and videogaming, boardgaming, RPG'ing and helping users as an admin!
mbmbmbmbmb
Niet ver naar de haan e
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Neen, dat is doen baar .
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jonas Bauwens
Belgium
Waarschoot
Oost-Vlaanderen
flag msg tools
badge
Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
mbmbmbmb
Ik zie nooit op tegen een spelletje.
Voeg daarbij toe dat ik pal midden Brugge-Gent woon.
whistle
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Johan Drubbel
Belgium
Aartselaar
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hoewel er in hun vorige titels al eens foutjes slopen, ligt de NSKN-booth altijd op ons pad. Dikwijls zorgt hun artwork -vooral dan bij mijn eega- voor de laatste 'klik' om een spel te kopen. Dat is gebeurd met Simurgh en In the Name of Odin. Dus nu er landgenoten hun kindje aan de wereld gaan voorstellen, zal ik donderdag al een blik komen werpen ninja

Persoonlijk (en dat wil ik graag benadrukken), persoonlijk vind ik de ommezwaai in het artwork een zeer positieve evolutie. De originele cover kon mij niet bekoren. Dus de goesting om Dragonsgate College aan te schaffen is hierbij gegroeid. Hoewel 'dice drafting' mij al min of meer over de streep trekt. De duimpjes zijn bij deze afgeleverd.

In het verleden reed ik vanuit het Antwerpse naar toernooien in West-Vlaanderen. Dus die verplaatsing wil ik als playtester zeker nog eens maken. whistle

Nu al, enorm veel succes gewenst op Spiel! See you there!

2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Leuk dit te horen! De artwork in het spel is ook echt super mooi, vind ik. De tekenaar is die van simurgh en Odin
We zien eens wanneer we een playtestje kunnen organiseren. Ik zal je via pm contacteren.

2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Bruno Reeuws
Belgium
Wevelgem
flag msg tools
mbmbmbmbmb
hmmm
Wevelgem is ook heeel gemakkelijk te bereiken van brugge

2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Melanie Corty
Belgium
Bruges
flag msg tools
Als er iets moet getest worden in Brugge dan hoor ik het graag
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Meer info... waaronder het regelboekje!

http://www.nskn.net/en2/games/dgc/

Op hoop van zege! En tot op Essen. En vergeet niet eens te buzzen, mocht je langs de big stand lopen
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Vande Ginste
Belgium
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Bedankt aan iedereen so far om langs te komen ! Bedankt voor de steun!
Een super eerste beursdzg gehad! Wees welkom de volgende dagen aan de nskn stand : hall 1 G 124! We zijn er morgennamiddag en zaternamiddag zeker! Dus spring gerust eens binnen.

En mocht je zin hebben, een like op de boardgamegeekbuzz helpt on altijd! En tot nu gaat het goed! Een mooie plek in de top 15! Bedankt voor de steun!!
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
En raad eens welk game op de cover van Spielbox magazine staat ?

Een dikke proficiat !
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Eddy Sterckx
Belgium
Vilvoorde
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
The Wasp wrote:

En mocht je zin hebben, een like op de boardgamegeekbuzz helpt on altijd! En tot nu gaat het goed! Een mooie plek in de top 15! Bedankt voor de steun!!

Gisteren zelfs in de Top 3 - en op dit ogenblik op plaats 5 - ze gaan mogen beginnen denken aan een 2e printing
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.