Recommend
3 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Demoers gezocht voor Ducosim rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
M.J.E. Hendriks
Netherlands
Arnhem
Gelderland
flag msg tools
designer
publisher
mbmbmbmbmb
Hallo, ik had een aantal demoers maar die blijken helaas niet te kunnen, dus vroeg ik mij af of er nog iemand zou willen helpen met demoen komende zaterdag op Ducosim?

Voor Chronicle Games dus

De spellen die gedemonstreerd moeten worden zijn of Droomhuis of What's Up + 10 Minuten Kraak

zijn allemaal makkelijk te leren voor opening als iedereen er tijdig is

4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Anna Wassenburg
Netherlands
flag msg tools
fb.me/dicedelight
badge
Check my reviews at the Dice Tower!
mbmbmbmbmb
Ik heb met Chronicle op Castlefest gestaan en ze zijn erg aardige mensen dus help ze vooral en zelf heb je sowieso ook een leuke dag
Spellen zijn ook leuk en inderdaad zo geleerd!
5 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Marco van Barneveld
Netherlands
EDE GLD
Gelderland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Helaas heb ikzelf enkele klantafspraken staan in de ochtend en dus geen idee zou laat ik in Amersfoort zou kunnen zijn.

Wel zou je deze vraag ook op de FB pagina kunnen plaatsen van Ede Board Gamers en Wageningen Board Gamers. Daar zitten mogelijk wel geënteresseerden tussen.

Good luck.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
M.J.E. Hendriks
Netherlands
Arnhem
Gelderland
flag msg tools
designer
publisher
mbmbmbmbmb
Marco van Barneveld wrote:
Helaas heb ikzelf enkele klantafspraken staan in de ochtend en dus geen idee zou laat ik in Amersfoort zou kunnen zijn.

Wel zou je deze vraag ook op de FB pagina kunnen plaatsen van Ede Board Gamers en Wageningen Board Gamers. Daar zitten mogelijk wel geënteresseerden tussen.

Good luck.

Thanks! Ik heb in ieder geval voor 1 dagdeel al iemand gevonden
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
M.J.E. Hendriks
Netherlands
Arnhem
Gelderland
flag msg tools
designer
publisher
mbmbmbmbmb
CandyShine wrote:
Ik heb met Chronicle op Castlefest gestaan en ze zijn erg aardige mensen dus help ze vooral en zelf heb je sowieso ook een leuke dag
Spellen zijn ook leuk en inderdaad zo geleerd!

Thanks modest
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.