Recommend
3 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Spelers in omgeving Arnhem gezocht rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Robert van Munster
Netherlands
Gelderland
flag msg tools
mbmbmbmb
Hallo allemaal,
Wij zijn Robert (30) en Lyanne (22) en hopen mensen te vinden, zodat we met meer dan twee personen een spel kunnen spelen.

We spelen o.a. Through the Ages, Pandemic, Runebound, Carcassonne, Dominion, Agricola, Duel of Ages II, en D&D. We staan voor allerlei spellen open.

Mocht je een groep hebben waar wij bij aan kunnen sluiten, dan zou dat erg leuk zijn!
Anders kunnen we ook overleggen om een nieuwe groep samen te stellen.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Arno van der Kwast
Netherlands
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Hoi,

In Zevenaar worden op de donderdagavond, en soms op zondag spellen gespeeld door De Bordspelfanaat. (www.bordspelfanaat-zevenaar.nl)

Groet,
Arno
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Vincent
Netherlands
Arnhem
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Elke vrijdagavond is er een spellenavond bij Vendetta (vlak bij station Velperpoort). Ik geloof dat er één keer in de maand een spellenavond op zaterdag is bij de Dobbelsteen.

Ik ben er zelf niet meer zo vaak, maar toevallig kom ik er net van terug. Iedereen is welkom, dus kom eens langs.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Richard Rutten
Netherlands
Nijmegen
flag msg tools
the spunk plus the bomb plus the pump plus the torture instrument times frankie equalling the bang is an exclusive piece of ZTT exploitation
badge
You don't need eyes to see, you need vision. (mj)
mbmbmbmbmb
Wekelijkse spellenavonden in Nijmegen bij DSA spellengroep. Kijk op ons gilde voor meer info. In de agenda kun je zien wat we zoal gespeeld hebben als je terug bladert.

DSA Spellengroep
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
M.J.E. Hendriks
Netherlands
Arnhem
Gelderland
flag msg tools
designer
publisher
mbmbmbmbmb
Hallo Robert,

Ik woon in Arnhem en speel zeer regelmatig - laat maar weten waar en wanneer!
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.