Recommend

Thumb up
 Hide
1 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Sweden

Subject: Spelare sökes till Legacy kampanj i Stockholm rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Victor Pluntky
Sweden
Stockholm
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Någon annan som är sugen på Legacy spel och vill spela en kampanj?
Tre spel står på min "att spela" lista: Pandemic Legacy Season 2, RISK Legacy och Charterstone.
En kampanj i dessa spel innebär ca 15 spel och om man spelar 2-4 spel pr tilfälla man ses så blir det ca 6 tillfällen man ses skulle jag gissa på.
De enda kravet är att man inte redan spelat någon av spelen innan, detta för att det ska vara lika för alla. Man behöver inte ha spelat Pandemic Legacy Season 1 för att kunna spela Season 2.
Tänkte att vi delar på kostnaden av spelet denna gång då det inte har mycket värde efteråt.
- Pandemic Legacy Season 2 (1-3 platser) 175-350 kr/spelare
- RISK Legacy (2-4 platser) 90-150 kr/spelare
- Charterstone (1-5 platser) 100-300 kr/spelare
Är man intresserad kan man kommentera och skriva de spelen man vill vara med i nedanför, inget är bindande utan jag kommer skicka ut en fråga till de som anmält intresse senare. Man får kryssa för fler än ett spel. Där kommer man kunna fylla i de datum man kan spela, därefter kan man bestämma speltillfällen.
Bjud gärna in vänner ni vet är intresserade. Om det blir stort intresse går det ju bra att använda detta för att starta en till spelgrupp.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.