Recommend

Thumb up
 Hide
10 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Denmark

Subject: Søger brætspilsgruppe - seeking gamer group - København rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Ulrik Vølcker Andersen
Denmark
flag msg tools
Jeg har et skab fyldt med spil, der samler støv - mangler nogen der at spille med regelmæssigt. Jeg håber at kunne finde/lave en gruppe der kan mødes en gang per 2-4 uger med lignende spil-interesser.

Min samling inkludere bl.a.:
El Grande
Power Grid
Terra Mystica
Warrior Knights
Small World
Dominion

English speakers are also welcome :-)
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Steen
Denmark
Taastrup
DK
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Velkommen til.

Søger du brætspillere fra hele landet, eller kan du være lidt mere specifik?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
René Christensen
Denmark
Solroed Strand
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Spiller gerne disse spil (i hel tilfældig rækkefølge):
Flamme Rouge
World Cycling Game
Leader 1: Hell of the North
Heroes of Normandie
Memoir ‘44
The Great War
Battle Cry
Race! Formula 90
Thunder Alley

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thomas Bostrup
Denmark
flag msg tools
mb
Du er velkommen til at besøge Københavns Brætspilsklub en tirsdag aften fra kl. 18. Adressen er Jagtvej 59b på Nørrebro.
http://strategispil.dk/

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ulrik Vølcker Andersen
Denmark
flag msg tools
Mange tak Stony :-) Jeg søger spillere der er nogenlunde tæt på mig (dvs. København). Jeg kører ikke bil, så min "aktions radius" begrænser sig primært til metro og s-tog :-) Men hvis man er villig til at komme til København for et spil er det for mig underordnet hvor man kommer fra :-)

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ulrik Vølcker Andersen
Denmark
flag msg tools
Jeg har faktisk ikke prøvet nogen af de spil du nævner, men en gang skal jo være den første :-) jeg har set gode anmeldelser for Memoir '44, de andre har jeg ikke hørt om før. Er det spil du selv har eller kender du et godt sted at spille dem?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ulrik Vølcker Andersen
Denmark
flag msg tools
Mange tak Bostrup. Jeg har tjekker lige hjemmesiden ud, måske dukker jeg op på tirsdag :-)

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
René Christensen
Denmark
Solroed Strand
flag msg tools
mbmbmbmbmb
UVA_and wrote:
Jeg har faktisk ikke prøvet nogen af de spil du nævner, men en gang skal jo være den første :-) jeg har set gode anmeldelser for Memoir '44, de andre har jeg ikke hørt om før. Er det spil du selv har eller kender du et godt sted at spille dem?

Jeg har alle spillene og har allerede spillet de fleste.
Mangler dog at spille The Great War og Heroes of Normandie (men det sker nok indenfor et par uger).
Lige nu ligger ‘vores klub’ i sommerhi og jeg går selv på sommerferie om to uger.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ulrik Vølcker Andersen
Denmark
flag msg tools
Slotracer wrote:
UVA_and wrote:

Mangler dog at spille The Great War og Heroes of Normandie (men det sker nok indenfor et par uger).
Lige nu ligger ‘vores klub’ i sommerhi og jeg går selv på sommerferie om to uger.

Fedt! Vil det være muligt at joine jeres "klub" efter sommerhi er overstået?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
René Christensen
Denmark
Solroed Strand
flag msg tools
mbmbmbmbmb
UVA_and wrote:
Slotracer wrote:
UVA_and wrote:

Fedt! Vil det være muligt at joine jeres "klub" efter sommerhi er overstået?

Vi er lige nu fire kollegaer som spiller sammen efter fyraften. Så vi vil helst starte 16:30 efter vi har spist aftensmad sammen.
Vi plejer at spille F1 eller noget cykelløb og afvikler en sæson over otte løb eller 21 etaper. Men lad os mødes og se om kemien er der.
Send mig en pm, så kan vi fortsætte der.
Du kan også finde os på fb: R.I.S.K. Danmark af 1985

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.