Recommend

Thumb up
 Hide
6 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Sweden

Subject: Spelare i Karlstad rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Jonathan Nilsson
Sweden
Gnesta
Södermanland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Vi är tre stycken spelare som spelar mer eller mindre regelbundet, ca en gång varje vecka eller varannan vecka. En utav våra spelare flyttade nyligen till Stockholm. Detta har gjort att vi ofta är minst en spelare kort.

Vi söker spelare som vill vara med och har tid till att spela regelbundet.

Alternativt söker vi en spelgrupp i Karlstad som vi kan ha ett utbyte med.

Kontakta mig här eller med ett mail.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tobias Lundberg
Sweden
Skoghall
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Vilken typ av spel spelar ni?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Henrik Lantz
Sweden
Uppsala
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Posta om det här på www.bradspel.net också. Stor chans att få napp där.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jonathan Nilsson
Sweden
Gnesta
Södermanland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Vi spelar oftast Settlers, Dominion, Ticket to Ride och Alhambra. Om du vill se mer exakt så kolla på mina spelade spel.

Vi är dock alltid intresserade av nya spel och vi är absolut inte låsta till de nämnda.

Det vi inte spelar är de "långa utdragna" war-games. (Mina tankar om det whistle )

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tobias Lundberg
Sweden
Skoghall
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Vi spelar regelbundet. Gruppen (som är löst sammansatt) träffas varannan vecka åtminstone (det är inte ovanligt att vi lirar två-tre gånger per vecka). Vi känner varandra väl och det är högt i tak. Spelstilen är aggressiv, och samtalstonen stundom drängstugeaktig. Ofta tar vi oss en pilsner eller två när vi lirar.

Se mina spelningar för att se vad vi spelar. Ni/du är välkomna att hänga på någon gång. Om ni/du står ut

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jonathan Nilsson
Sweden
Gnesta
Södermanland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Jag är gärna på. Jag ser att ni spelar många olika spel och inte samma som vi brukar göra. Men jag är alltid intresserad av att lära mig nya spel. Skicka gärna ett meddelande om när nästa gång är så får vi se om jag kan. Är dock borta två veckor över månadsskiftet jul-aug.

Dricker dock inte alkohol men det gör mig ingenting om ni gör det...

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.