Recommend

Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Nederlands rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Emiel Van Marwijk
msg tools
mbmbmbmbmb
Valt me op:
We zitten op een, volgens mij, nederlands forum maar toch schijnen we de engelse taal veelvuldig te gebruiken.
Is dit standaard procedure of macht der gewoonte.
Waarom dan Nederlands forum als voertaal engels blijft.
Was maar ff een gedachte, 't viel me op, meer niet.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Michel van Peenen
Netherlands
Delft
Zuid-Holland
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Ik denk eerder omdat er ook niet nederlandstalige gebruikers zijn die dit forum bezoeken.
Bijvoorbeeld omdat ze op vakantie gaan naar Nederland en op zoek zijn naar spelers en/of winkels.

Daarnaast is dit natuurlijk een engelstalige site en dan ben ik zelf snel geneigd om toch engels te schrijven en waarschijnlijk zijn er meer mensen met mij.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Marvin
Netherlands
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Inderdaad. Het is een internationale site waar de voertaal Engels is. Op een verjaardag in Engeland of Amerika ga je ook niet nederlands praten omdat er toevallig nog eentje rondhangt

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Emiel Van Marwijk
msg tools
mbmbmbmbmb
Bedankt voor de opheldering.
Het was mij even niet geheel duidelijk, maar nu na deze uitleg is het voor mij kristal helder.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Richard Rutten
Netherlands
Nijmegen
flag msg tools
the spunk plus the bomb plus the pump plus the torture instrument times frankie equalling the bang is an exclusive piece of ZTT exploitation
badge
You don't need eyes to see, you need vision. (mj)
mbmbmbmbmb
In het Nederlandstalige Gilde is de voertaal wel nederlands. Niet dat er veel gebeurt, maar toch.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
M.J.E. Hendriks
Netherlands
Arnhem
Gelderland
flag msg tools
designer
publisher
mbmbmbmbmb
Er zitten ook veel buitenlanders op - die in Nederland wonen!

@ Richard: terug van vakans? goeie gehad?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Richard Rutten
Netherlands
Nijmegen
flag msg tools
the spunk plus the bomb plus the pump plus the torture instrument times frankie equalling the bang is an exclusive piece of ZTT exploitation
badge
You don't need eyes to see, you need vision. (mj)
mbmbmbmbmb
Mr Mjeh wrote:
Er zitten ook veel buitenlanders op - die in Nederland wonen!

@ Richard: terug van vakans? goeie gehad?

Nee, vandaag inpakken, morgen vertrekken. Afgelopen week naar festival geweest en woonkamer opgeknapt. Daardoor weinig online geweest. Zie je over een paar weken wel weer.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.