Recommend

Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Sweden

Subject: Svenskar i Essen? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Magnus Esko
Sweden
Piteå
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Tjo!

Tänkte höra om det finns några svenskar här som gärna träffas för lite spelande och umgänge, vore trevligt att kunna koppla av och snacka svenska nån kväll över något nyinköpt spel.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Simon Lundström
Sweden
Täby
flag msg tools
Now who are these five?
badge
Come, come, all children who love fairy tales.
mbmbmbmbmb
Om du med "här" menar "i Essen", så räkna med mig. Jag är helt klart på att ses över något spel, framförallt eftersom jag inte kommer ha råd att köpa några själv.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Magnus Esko
Sweden
Piteå
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Med "här" menar jag BGG

Jag och några från Malmö kommer att bo på Kolpinghaus Essen Frohnhausen. Vet inte vad de har för utrymmen att spela dock, fast det lät som att flera spelare kommer att bo och spela där. Blir min första gång i Essen, kommer med flyget på onsdag. Vet inte om eller hur mycket jag kommer att köpa på mässan men har iaf 2 egendesignade spel med mig, söker förlag.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Simon Lundström
Sweden
Täby
flag msg tools
Now who are these five?
badge
Come, come, all children who love fairy tales.
mbmbmbmbmb
Första Spiel för mig också, jag kommer med bil och kommer nog inte ens bo på hotell om jag inte har superflyt, så det vill till att hitta små hak då. Men det lär de väl vara vana vid i Essen.
Vet inte om min mobil kommer att funka i Tyskland eller om jag kommer ha någon form av tillgång till nätet, men man skulle ju bestämma någon tid och dag i aulan till ditt hotell så borde det väl funka att mötas upp.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Magnus Esko
Sweden
Piteå
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Är iofs inget riktigt hotell utan tror det är typ ett vandrarhem, Google säger "Bed & Breakfast". Tror inte de har platser kvar såhär sent men de är inte dyra, å ganska nära centrum. Messe Essen är en bit söderut.

http://maps.google.se/maps/place?cid=14089811794081629188&q=...

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.