Phreaky Hamster
Netherlands
Vinkel
Noord-Brabant
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hey Nederlandse Geeks,

Ik ben eens gaan zoeken op online bordspellen winkels. Er zijn er veel, en veel hebben allerlei verschillende prijzen. De ene is goedkoper voor het ene spel, de ander voor het andere.

Uiteindelijk heb ik gemaild met gezelschapsspellen.com en zij hebben voor mij een zeer scherpe prijs gemaakt voor een aantal spellen die ik tegelijkertijd heb besteld. Uiteindelijk heb ik daarmee, qua prijs, de rest van de webshops uit het veld kunnen slaan; ideaal!

dus ... check eerst of het daar goedkoper is ;)

Grtz,

Phreakyhamster
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Maaike Fest
Netherlands
Nijmegen
Gelderland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Was je goedkoper uit dan bij bijvoorbeeld summoner.nl en spellenwereld.nl?

Ik heb wel eens bij gezelschapsspellen.com gekeken, maar ik vond hun assortiment vrij beperkt.

Ik koop overigens meestal via Duitse sites, amazon.de en 12spiel.de zijn momenteel het voordeligst.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Phreaky Hamster
Netherlands
Vinkel
Noord-Brabant
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hey Maaike,

daar stond ik dus ook van te kijken!
Het blijkt dat lang niet alles wat ze kunnen bestellen, op gezelschapsspellen.com staat! Doordat ik ging mailen over een leuke pakketprijs, bleek dat ze ook andere spellen konden krijgen (daarna stonden ze meteen op de website) en dat ze zelfs met summoner en anderen de prijs vergelijken en proberen lager aan te kunnen bieden!

Ik heb eigenlijk nooit via duitse sites besteld, is dat niet veel duurder qua verzendkosten??? Douane??

2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Peter
Netherlands
Leeuwarden
Friesland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Bestel ook regelmatig bij milan-spiele.de. Douane heb ik nog nooit last van gehad en verzendkosten zijn een klein beetje hoger dan in Nederland maar met de goedkopere prijzen nog steeds de moeite waard.

Nog niet bij ze besteld maar merk dat the summoner ook erg scherpe prijzen hanteert.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Maaike Fest
Netherlands
Nijmegen
Gelderland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Phreakyhamster wrote:
Hey Maaike,

daar stond ik dus ook van te kijken!
Het blijkt dat lang niet alles wat ze kunnen bestellen, op gezelschapsspellen.com staat! Doordat ik ging mailen over een leuke pakketprijs, bleek dat ze ook andere spellen konden krijgen (daarna stonden ze meteen op de website) en dat ze zelfs met summoner en anderen de prijs vergelijken en proberen lager aan te kunnen bieden!

Ik heb eigenlijk nooit via duitse sites besteld, is dat niet veel duurder qua verzendkosten??? Douane??

Dan moeten ze toch wat beter reclame gaan maken, op deze manier missen ze erg veel klanten! Ik zal ze eens mailen als ik een nederlandse bestelling wil gaan plaatsen.

Duitsland: amazon.de is gratis verzending naar nederland vanaf 20 euro, en 12spiel vast bedrag van 7 euro per bestelling.
spiele-offensive.de is maar 4 euro verzending maar die zijn ietsje duurder dan 12spiel. En van douane heb je geen last want het is binnen de EU .
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Niels Kroon
Netherlands
Zwolle
Overijssel
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Beste Maaike en anderen,

Ik ben eigenaar van Gezelschapsspellen.com. En ik wil eigenlik alleen maar zeggen probeer het uit en vorm je mening.

Tot Snel

Niels
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Maaike Fest
Netherlands
Nijmegen
Gelderland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Niels, ik heb een account aangemaakt, wat dingen op mijn verlanglijst gezet, en me aangemeld voor de nieuwsbrief, dus ik zal je in de gaten houden als ik weer een bestelling in nederland wil plaatsen .
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Niels Kroon
Netherlands
Zwolle
Overijssel
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Maaike, ik heb je vanochtend al een mailtje gestuurd. Toch wil ik je hier bedanken voor je vertrouwen! Ik kan ook in Duitsland bestellen en veelal concurreren met Duitse webshops op Duitse spellen.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.