Recommend
3 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Denmark

Subject: Promo kortene til DOMINION rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Claus Bülow
Denmark
Ringkøbing
flag msg tools
mbmbmb
Hej... er der nogle der ved et sted i Danmark hvor man kan købe/bestille "promo" kortene til DOMINION ?
(Envoy, Black Market og Stash)

De koster kun 0,01 $ pr. pakke i BGG´s online butik,
MEN 14,97 $ i porto :s

- på forhånd tak :)
2 
 Thumb up
0.02
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Peter Brichs
Denmark
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Er det ikke BGG der har en fejl i deres udregner på netbutikken. Mener kun de kræver $5 i levering, men butikken laver fejl. Prøv at skrive og spørge deres support.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jesper Bøje
Denmark
Horsens
Unspecified
flag msg tools
mbmbmbmb
Læste en tråd om dette for et stykke tid siden. Summasumarum var at prisen var 5$ pr. Pakke. Der var lidt øffen omkring dette, men det er hvad du kommer til at betale.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Denmark
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hvis du ikke har alle udvidelserne til Dominion, så kunne du bestille en af dem fra GamesLore.com og de er ret friske om at sende promokortene med. Jeg tror at jeg har 2 Envoy og 2 Black Marked efter at have modtaget Alchemy i foråret og derefter Prosperity her i efteråret.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jesper Norris
Denmark
Viborg
flag msg tools
?
badge
Sorry, I dont eat mouse cursors
mbmbmbmbmb
Man kan også få dem til rimelige penge på eBay. Boardgamegeek har sågar en forretning der, der tilbyder gratis forsendelse worldwide..
Det er derfra jeg har de fleste af mine promokort..

mvh

Jesper
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.