Recommend
3 
 Thumb up
 Hide
4 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Sweden

Subject: Göteborg rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Henning Elfwering
Sweden
Mölndal
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hej, efter ett par års smygande här på BGG, har jag tillslut skapat mig ett konto.
Då jag nyligen flyttat ner till Göteborg, undrar jag nu om det finns några spelsällskap i närområdet, som skulle vilja få med en ny spelare?
Jag är öppen för spel i dom flesta former, allt från småspel till krigsspel.

Mvh Auglim
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Mikael Vintermark
Sweden
Göteborg
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Hej Henning, välkommen till BGG.

Spelets hus har precis öppnat i Sveroks regi på Djurgårdsgatan i majorna. Det är en samlingsplats för en massa olika gamers, bl a brädspelare. Jag är medlem i föreningen Gothenburg Boardgamers som träffas på onsdagar och lördagar. Vi delar rum med en föreningen som heter Eldar, jag tror att dom träffas på söndagar.

Vi spelar nyare Eurogames och är runt 15 pers/tillfälle. I hyllan i vårt rum står det ca 100 spel som väntar på att bli spelade.

Geekmaila mig om du vill ha mer info.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Johan Herrnsdorf
Sweden
Göteborg
Sweden
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Jag är med i Eldar, och tänkte bara konfirmera att vi spelar på söndagar från 12.
3 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
magnus johansson
Sweden
Gothenburg
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Jag kan tillägga att vi numera har en egen hemsida med information om kommande spelträffar med Gothenburg Boardgamers (GoBo) i Göteborg och med små reportage från tidigare träffar samt lite annat smått och gott.

http://gothenburgboardgamers.se/

Just want to add that we have a web page with information about future events arranged by Gothenburg Boardgamers (GoBo) in Gothenburg, Sweden. In Swedish.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.