Daniel Hogetoorn
Netherlands
Amsterdam
flag msg tools
mbmb
Hallo allemaal,

Zo langzamerhand wordt het weer tijd om de inschrijvingen voor het volgende ABK te gaan verzamelen. Graag hoor ik uiterlijk 30 november (eind november wordt als alles goed gaat mijn zoon geboren en het zou fijn zijn als ik rond die tijd alle voorbereidingen gehad heb) of je al dan niet wil meedoen. Een privéberichtje op BGG voldoet.

Bij je aanmelding graag het volgende vermelden:

Volledige naam, contactgegevens (email + telefoon), spellen die je kunt meenemen en aangeven welke spellen je nog niet kent en je dus moet/wilt oefenen.

BELANGRIJK: Through the Ages is een uitgebreid spel dat erg lang kan duren als er onervaren spelers meedoen. Voor iedereen geldt: speel dit spel ten minste 2, maar liever 3 keer voordat je aan het toernooi meedoet. Het lezen van de spelregels is voor dit spel absoluut niet voldoende!

Het toernooi vindt wederom plaats in de "2 Klaveren" te Amsterdam op 18 en 19 februari 2012. Het inschrijfgeld bedraagt 5 euro. De winnaar van het toernooi krijgt een spellentegoedbon voor The Gamekeeper (gedeeltelijk gesponsord door deze winkel), de nummers 2 en 3 gaan naar huis met een door 999 Games gesponsord spel.

Zaterdag 18 februari:

10.00-13.30: Agricola Veenboeren (variant 2 met draft)
13.30-15.30: Thurn & Taxis
15.30-21.00: Through the Ages

Zondag 19 februari:

9.30-13.00: Hoogspanning
13.00-14.30: Ra
14.30-18.00: Vorsten van Florence

Opmerkingen spellen:

Agricola Veenboeren
We spelen de familieversie en iedereen krijgt 7 kleine investeringen uit de uitbreiding Veenboeren (dat doen we weer door draften, iedereen krijgt er eerst 10, kiest er 1 uit en geeft de rest door totdat iedereen er 7 heeft). Ambachten doen niet mee.

Thurn & Taxis
Geen opmerkingen

Through the Ages
Geen opmerkingen

Hoogspanning
We spelen zonder transformatorstation of andere optionele kaarten.

Ra
Geen opmerkingen

Vorsten van Florence
We spelen de oorspronkelijke (basis)versie.

Allemaal veel plezier met oefenen. Wie hulp nodig heeft bij het zoeken van oefenpartners, mag contact met mij opnemen. Tot dan!

Groetjes,
Daniël.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Daniel Hogetoorn
Netherlands
Amsterdam
flag msg tools
mbmb
Nog maar 3 weken om je op te geven. Wil je meedoen? Stuur dan snel een berichtje!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.