Recommend
2 
 Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Gaming Related » Trades

Subject: Diskusjonstråd for den norske byttesirkelen, desember 2011 rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
This is the discussion thread for the Norwegian Math Trade
Dette er diskusjonstråden for den norske byttesirkelen. Geek Listen er her:
http://boardgamegeek.com/geeklist/76957/

Post alle spørsmålene/forslagene/kommentarene/tankene dine relatert til byttesirkelen her. Har du ønsker for spill du gjerne vil se i byttesirkelen kan du også legge ut de her.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Bare meg, eller er dette kanskje et litt kleint tidspunkt for en ny byttesirkel? Hadde det vært bedre å kanskje vente til 1. juledag? :) Få bytta bort alle skrotspillene de fine perlene av noen spill man får i julegave? Kan jo også være litt dumt å bytte til seg noe nå som man kanskje også har i ønskelista si til jul. Bare tenker høyt her nå :)

Forøvrig kan jeg fortelle at jeg har starta arbeidet på en utfyllende guide til byttesirkelen som jeg lovte sist, sånn at det forhåpentlig ikke er noen grunn for de som fortsatt sitter på gjerdet å ikke bli med. Skal forklare i detalj hva en byttesirkel er, hvordan den gjennomføres og ikke minst hvordan bruke OLWLG. Alt på norsk, og med bilder. Soon!
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
VETRHUS of Rogaland
United States
Milwaukee
Wisconsin
flag msg tools
badge
An ash I know, Yggdrasil its name. With water white is the great tree wet; thence come the dews that fall in the dales. Green by Urth's well does it ever grow.
mbmbmbmbmb
I wish I was there. I want to live in Norway.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kristian N
Norway
Oslo
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Siste frist for innsending av ønsker gjør at noen (i alle fall jeg) vil få vanskeligheter med å sende innen 5 dager. Jeg kan legge inn noen items der sendingen ikke kan garanteres sendt før 1. januar.

Ellers føles det kanskje litt kjedelig å fylle listen med saker jeg ikke har fått byttet bort tidligere, men kanskje det kommer noen nye bytter som gjør at det løsner denne gangen

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
alveq wrote:
Siste frist for innsending av ønsker gjør at noen (i alle fall jeg) vil få vanskeligheter med å sende innen 5 dager. Jeg kan legge inn noen items der sendingen ikke kan garanteres sendt før 1. januar.
Hvis du informerer om det i beskrivelsen av det du legger ut, så er det iallfall helt greit for min del. Så lenge folk vet om det på forhånd og ikke får det som en overraskelse i etterkant er det sjelden noe problem.
alveq wrote:
Ellers føles det kanskje litt kjedelig å fylle listen med saker jeg ikke har fått byttet bort tidligere, men kanskje det kommer noen nye bytter som gjør at det løsner denne gangen :)
Kjenner meg igjen der ja! Men man vet aldri om akkurat den personen som vil ha det plutselig dukker opp denne gangen. Også godt mulig at det er et spill folk kanskje ikke har hørt om, men "oppdager det" gjennom at du legger det ut, og plutselig finner det interessant. Men om du har prøvd mange ganger, så vil jeg anbefale å f.eks. kombinere det med andre spill for å gjøre det mer attraktivt.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kristian N
Norway
Oslo
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Doh, jeg glemte helt av dette. Jeg har brukt den siste uka på å flytte innad i Oslo, så tankene har vært helt andre steder.

Får heller bli med neste gang (alle spill er uansett pakket ned inntil jeg får kjøpt meg noen hyller).

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
alveq wrote:
Doh, jeg glemte helt av dette. Jeg har brukt den siste uka på å flytte innad i Oslo, så tankene har vært helt andre steder.

Får heller bli med neste gang (alle spill er uansett pakket ned inntil jeg får kjøpt meg noen hyller).

No problem! Vi satser på å komme sterkere tilbake i februar når alle bomkjøpene skal byttes ;) (innen februar burde man jo ha fått en mulighet til å kanskje prøve dem en gang eller to først også)

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.