Recommend

Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: Geïnteresseerden voor een bordspel avond in Groningen? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Marcel Sagel
Netherlands
Groningen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hoi Jeroen,

Ik maak deel uit van een spellengroepje dat meestal 1x per week bijeen komt. Er zit de nodige overlap tussen de spellen die jij noemt en de spellen die de leden van dat groepje in bezit hebben, dus wellicht zouden we eens contact kunnen leggen. Daarvoor kun je het beste gaan kijken op www.bordspelmania.eu want daar heeft ons groepje een eigen subforum. Dan kunnen de andere leden ook hun mening geven.

Groeten,
Marcel

Edit: ik zie dat je daar ook al gepost hebt, en dat mijn vriendjes je al gevonden hebben :-)
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Peter
Netherlands
Leeuwarden
Friesland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Hallo Jeroen. De spellen die je opnoemt lijken hoofdzakelijk thematische spellen te zijn waar ik meestal wel voor te porren ben

Woon zelf in regio Leeuwarden maar wil best, in het weekend, wel eens naar Groningen rijden voor het spelen van een aantal spellen.

P.s. via SC Cultes des Goules worden regelmatig speldagen gehouden in regio Leeuwarden waar dit soort spellen meestal gespeeld worden.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
The Doctor
Netherlands
Utrecht
Utrecht
flag msg tools
Woohoo, an overtext!
badge
Woohoo, a second overtext!
mbmbmbmbmb
In Groningen kan je elke zondag terecht in Societeit De Walrus, Pelsterstraat 25, vanaf 20:00u

Daar komen allemaal spelliefhebbers bij elkaar. Ze hebben zich zelfs verenigd tot VCG Rabenhaupt, de spellenverenigng van Groningen.

Ook op donderdag kon je daar traditioneel gezien terecht, maar ik weet niet of er dan nog veel gespeeld wordt.De donderdag bloedde een beetje dood de laatste tijd.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Gerlof Lutter
Netherlands
Assen
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Voor zover ik weet is donderdag geen avond meer voor Rabenhaupt.

(p.s. vergeet niet te noemen dat Rabenhaupt dit jaar 25 jaar bestaat )

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
R.A. van Leeuwen
Netherlands
Groningen
flag msg tools
VCG Rabenhaupt
badge
mbmbmbmbmb
Hoi Jeroen,

wat uiteraard een mogelijkheid is is om eens in de Walrus langs te komen en hier mensen leren kennen om hier vervolgens ook wat vaker thuis mee te spelen.

Door leden van Rabenhaupt worden regelmatig spelendagen en avonden georganiseerd buiten de reguliere avonden om.

Groeten,

Kalin

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.