Recommend

Thumb up
 Hide
1 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: 18xx-spelers gezocht, omgeving Den Haag rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Eugene van der Pijll
Netherlands
Den Haag
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Ik ben op zoek naar mensen in de (ruime) omgeving van Den Haag die wel eens een 18xx-spel willen spelen.

18xx-en zijn vrij lange, zware spellen over het opbouwen van een spoorwegnet. Spelers handelen in aandelen van spoorwegmaatschappijen, en die maatschappijen verdienen vervolgens geld door rails te leggen en treinen te laten rijden.

Sinds enige tijd speel ik met een paar collega's regelmatig dergelijke spellen, en we zijn altijd op zoek naar nieuwe medespelers. Zowel ervaren 18xx-spelers als mensen die een keer kennis willen maken met dit genre zijn van harte welkom. We spelen ongeveer eens in de twee weken; vaak op een doordeekse avond, maar voor de langste spellen willen we af en toe ook in het weekend een hele dag reserveren.

Veel gespeelde spellen zijn o.a. 1830, 1860 en Steam over Holland. Een complete lijst is hier te vinden. Wil je een keer meespelen, reageer dan hieronder, of stuur me een geekmail.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.