Recommend

Thumb up
 Hide
3 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Norway

Subject: Noen som har lyst til å bytte spill? rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Kai Drange
Norway
Kristiansand
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Jeg har en del spill jeg ikke spiller lenger. Så tenkte jeg skulle være hard mot meg selv og få få ryddet plass til litt nytt istedetfor. Noen som har lyst på disse? Bytter gladlig disse samlet mot et eller annet jeg ikke eier, så sant det ikke åpenbart er noe jeg aldri kommer til å spille.

Carcassonne med Rivers-expansion (knapt åpnet)
How to Host a Murder: The Class of '54 spilt en gang.
Lost Cities Spilt masse. Kortene begynner vel å se litt slitne ut, men ikke sånn at det er et problem.
Modern Art Spilt en del ganger. Ser fortsatt pent og nytt ut.
Gloom Spilt noen ganger. Tror det ser fint ut enda.
Mafia Spilt en gang. Ikke veldig bra, men iallefall norsk!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Bjørnar Løseth
Norway
Bergen
Hordaland
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Har ein boks med King of Tokyo kom eg kunne tenke meg å bytte vekk. (Er den første versjonen der terningane ikkje er graverte, så eg har kjøpt ein ny. Spelet er i nesten ny stand. Eg er snill med spela mine). Kunne vore interessert i Modern Art. Kor i landet held du til?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kai Drange
Norway
Kristiansand
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Er med på Modern Art mot King Of Tokyo hvis det er greit for deg? Bor i Kristiansand.

Aller helst kunne jeg tenkt meg å bytte vekk hele listen på en gang, så hvis du har et spill til du ikke hadde savnet kan du få med resten også.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.