Recommend
4 
 Thumb up
 Hide
12 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Denmark

Subject: Brætspillere i Odense rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Kristoffer Helmuth
Denmark
Copenhagen
KBH S
flag msg tools
mbmbmbmb
Hej..

For et år siden kom jeg ind på drømmeuddannelsen, dette betød dog at jeg blev nødt til at flytte fra min faste gruppe af brætspillere i københavn til Odense, hvor jeg ikke rigtig har et netværk der spiller..

Jeg ville høre om der var nogen i Odense som spiller. Jeg er rimelig large når det kommer til genrer, og spiller gerne alt, da det for mig tit er det sociale aspekt jeg finder morsomt og "hyggeligt".. Dog er jeg også et konkurrence menneske, og vil derfor sagtens kunne indgå i en meget konfrontatorisk-spillene gruppe.

Jeg er 23 år hedder Kristoffer, og går til dagligt på skuespillerskolen i Odense. Så min fantasi fejler ikke noget.. Håber der er nogen derude!..

Venlig hilsen
Kristoffer
2 
 Thumb up
0.02
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Peter Brichs
Denmark
flag msg tools
designer
badge
mbmbmbmbmb
Hej Lasse.

Jeg ved det er en relativt stor rætspilsklub i Odense, du måske vil kontakte: FBO (www.fbodense.dk) - Fantasi- og Brætspillere i Odense.

Hvis der ikke er bid herinde, kan jeg også anbefale dig at tage forbi www.germangames.dk/forum, hvor der er aktive brætspillere for hele landet. Jeg er overbevist om, at du også kan finde nogle i Odense.

/Peter Brichs
4 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Janeck Jensen
Denmark
Odense SV
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Jeg holder til i Odense og mangler altid flere at spille med. Som regelt kan jeg samle en 3-4 stykker, men det er svært for tiden folk har travlt af den ene eller anden grund. Vi spiller nu på fredag hvor jeg regner med at det bliver Space Alert det meste af aftenen, og der er du velkommen til at være med.
Nu ved jeg ikke hvor meget man laver på skuespillerskolen, men som så mange andre er jeg uden arbejde lige nu så jeg spiller tit med en jeg kender som også er uden job. Vi spiller som regelt fra om formiddagen til ud på eftermiddagen, og der kan du også sagtens være med hvis du gider.
3 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kristoffer Helmuth
Denmark
Copenhagen
KBH S
flag msg tools
mbmbmbmb
Lige fredag går ikke, da jeg er i nordjylland. Med hensyn til min skole er det klart lettest for mig at spille om aftenen og i weekenderne. Men det lyder fedt, og jeg kunne helt sikkert tænke mig at være med.

Det er ikke sådan lige til at finde spillere, så det kunne jo være dejligt at finde nogen. Spiller du/i tit i weekenderne eller er det mest ugedage.

Venlig hilsen Kristoffer
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Christian Marcussen
Denmark
Odense C
flag msg tools
designer
mbmbmbmbmb
Jeg er også fra Odense. Spiller ikke så meget som jeg gerne ville, men jeg bor tæt på en kammerat som spiller en del oftere. Alt sammen Odense C.

4 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Janeck Jensen
Denmark
Odense SV
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Hvis vi er "mange" er det er som regel fredag eller lørdag aften, men det er et helvede at koordinere folk så det er ikke så tit så det gør noget. Jeg spiller normalt bare når der er nogen der gider/kan spille med mig, så nogen gange er det tit, nogen gange knap så tit.
3 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kristoffer Helmuth
Denmark
Copenhagen
KBH S
flag msg tools
mbmbmbmb
Det lyder til at der i hvertfald er muligheder.

Janeck, det kunne jo være at vi skulle støde hovederne sammen og spille noget.. Det der med at koordinere er altid et helvede, men det kunne jo være at det kunne lade sig gøre på et tidspunkt..

Christian. Jeg ville helt sikkert være frisk på alt der rørte sig, har din ven en profil på bgg?..

2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Janeck Jensen
Denmark
Odense SV
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Det synes jeg da bare vi skal. Jeg sender dig en besked herinde så kan vi aftale nærmere.
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Rune Baltimore
Denmark
odense
flag msg tools
Er lige flyttet til odense.
Arbejder på søen, så jeg har forholdsvis lange hjemmeperioder og kan dermed nemt findeplads i kalenderen.

1 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Janeck Jensen
Denmark
Odense SV
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Jeg er her stadig og mangler stadig altid folk at spille med. Jeg spiller (stadig) ikke så meget som jeg gerne ville, men jeg får da sat spille aftener op ind i mellem. Du er velkommen til at være med.
1 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Bo Ejdesgaard
Denmark
Odense NV
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Hey

Bor i NV og leder også efter brætspillere til et spil i ny og næ.
Har 2 små børn og fuldtidsarbejde, men vil godt kunne passe 1 spil ind i måneden en fredag eller lørdag aften.

Vil pt. være meget interesseret i en modstander til Europe Engulfed eller deltage i et Eclipse spil.

Mvh
Bo
1 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Daniel Gorodowienko
Denmark
Odense
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Catan (inklusive Søfarer og Byer & Riddere)
Claustrophobia

Disse er mine favoritter jeg mangler folk til at spille med.

Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.