Recommend
2 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Netherlands

Subject: D&D 4th edition speler(s) gezocht omgeving Alkmaar rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Hoogheemraad Hoogheemraad
Netherlands
flag msg tools
Groep van ongeveer 6 casual spelers zoekt enkele spelers om de groep te versterken. We spelen meestal 1 a 2 keer per maand, en dat al 12 jaar lang. We hebben geen vaste dag maar meestal op vrijdag- of zaterdagavond of zondagmiddag. We zijn een groep voor de gezelligheid en zijn niet echte powergamers met min-max strategieën en we hebben 2 wisselende DM's.

We zoeken enkele spelers omdat niet iedereen verplicht is om altijd mee te doen. (Soms lastig maar houdt het voor ons leuk.) Daardoor spelen we regelmatig met 3 spelers en een DM en dat is voor het mooie net even te weinig. We geven meestal enkele maanden van tevoren onze beschikbaarheid door en plannen dan dagen met goede aanwezigheidsgraad.

In eerste instantie kunnen we kijken of het klikt en hebben we gewoon vrijblijvende speelsessies. Ervaring is niet echt nodig alleen een beetje fantasie!

We spelen deze campaign nog 4de editie Dungeons and Dragons. Waarschijnlijk gaan we in 2013 overstappen op Pathfinder.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
William Donks
Netherlands
Sprang-Capelle
Noord-Brabant
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Sorry, D&D is niet mijn ding.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
T'Leynti
Netherlands
Oud-Beijerland
Zuid-Holland
flag msg tools
Live long and prosper
badge
You proceed from a false assumption. I am a Vulcan. I have no ego to bruise.
mbmbmbmbmb
Pathfinder is super. Probeer het eens aan de RPG kant van de Geek, ik zit helaas niet bij je in de buurt.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Ferryk Kielman
msg tools
hey,

Ik heb wel intresse, kan zowel DMen als player zijn ( maar beide nie al te veel ervaring) heb wel wa props van de advanture system board games (al 3 dele) en battle grid. Ik kom alleen wel uit breda maar ik zie daar weinig probelem mee,

Ferr.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Bas van Diepen
Netherlands
Alkmaar
Noord Holland
flag msg tools
Hoi,
ik weet dat ik erg laat ben maar zoeken jullie nog spelers?
Ik heb een beetje ervaring met D&D 3.5 en zoek al een tijdje een nieuwe groep. Pathfinder toch?

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.