Recommend
3 
 Thumb up
 Hide
5 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Denmark

Subject: Dust Tactics rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Lars Varming
Denmark
Vejle Ø
flag msg tools
mbmbmb
Jeg er blevet rigtig glad for Dust Tactics (har core og revised core) og vil gerne spille det meget, meget mere.

Jeg bor i Vejle og er ret transportabel hvis der er Dust Tactics på bordet. Er der andre der deler the Dust Tactics fever?
2 
 Thumb up
0.02
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Carsten Jorgensen
Denmark
flag msg tools
Kender du "Mejlgade for brætspil" på FB? Hvis altså Århus ikke er for langt væk? Normalt er vi en 10-15 stykker til spilaften.

Man kan enten bare møde op, og se hvad spil man kan blive enige om at spille, eller man kan prøve at spørge på siden inden. Dog lidt tæt på med tiden, da der faktisk er spilaften i aften (det er onsdage i lige uger, så næste gang er om to uger).

Kender ikke spillet, men det ser jo ud til at være hurtigt, og godt bare med to spillere, så der burde være okay muligheder for at komme til at spille det - om ikke andet så som et nummer to spil, efter et længere spil (men jeg kan selvfølgelig ikke love noget).
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lars Varming
Denmark
Vejle Ø
flag msg tools
mbmbmb
Det kigger jeg på - det er dog ikke generelt spilvenner jeg mest mangler (kig evt på "Trekantsområdets Papspillere" på FB), det er helt målrettet nogen at spille Dust Tactics med.

Tak for tippet dog.
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Carsten Jorgensen
Denmark
flag msg tools
Tænkte nok I havde en gruppe dernede også . Er dog ikke selv så mobil, så må "nøjes" med den her i Århus. Men det kan jo være, at nogen her har andre interesser end dem i din normale spilgruppe, så bare spørg derinde (langt fra alle der bruger BGG, tror jeg). Eller i Odense, for der må da også være en gruppe dér.

Det er lige med at finde de rette - ledte selv ret længe efter nogen at spille Merchants & Marauders med (har heldigvis fundet nogen nu ).
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Lars Varming
Denmark
Vejle Ø
flag msg tools
mbmbmb
Jeg har faktisk også Merchants & Marauders på hylden og synes det er et ok spil

Jeg har boet i Odense, så kender godt lidt til spillerne der, jeg tror bare ikke jeg kender nogen til Dust Tactics desværre.

Jeg prøver at smide noget i jeres Århus gruppe, så må vi se om der er nogen der melder sig
2 
 Thumb up
0.01
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.