Recommend
4 
 Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Gaming Related » Trades

Subject: Diskusjonstråd for den norske byttesirkelen, desember 2012 rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
This is the discussion thread for the Norwegian Math Trade
Dette er diskusjonstråden for den norske byttesirkelen. Geek Listen er her:
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/150235

Post alle spørsmålene/forslagene/kommentarene/tankene dine relatert til byttesirkelen her. Har du ønsker for spill du gjerne vil se i byttesirkelen kan du også legge ut de her.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Minner igjen på om den noe kortere fristen denne gangen.
Listen er også allerede på plass i OLWLG.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Thor Kristensen
Norway
Oslo
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
Ville bare si at dette er et flott initiativ! Har akkurat oppdaget fenomenet Math trades, så hvis dere ser noen feil, si fra ...whistle

Se gjerne gjennom min trade/want list for spill dere ønsker dere/som jeg ønsker meg ...

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Fridjof B
Norway
Tranby
Norway
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
thorkri wrote:
Ville bare si at dette er et flott initiativ! Har akkurat oppdaget fenomenet Math trades, så hvis dere ser noen feil, si fra ...whistle

Se gjerne gjennom min trade/want list for spill dere ønsker dere/som jeg ønsker meg ...

Jeg slutter meg enig til forrige skribent: Takk for bra initiativ!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Alltid koslig å lese :)

Nå er det bare en halvtime igjen til fristen for å sende inn ønsker går ut. 95% har allerede levert (en eller flere ganger), så veldig bra! Hvis noen sitter spent og venter (har følelsen av at noen gærninger sitter og ødelegger F5-knappen sin på den europeiske traden) så kan jeg fortelle at (de foreløpige) resultatene vil bli postet ganske kjapt etter at fristen løper ut. Og i løpet av fredag regner jeg med vi har utelukka eventuelle problemer.

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
De foreløpige resultatene er lastet opp til OLWLG. Si fra til meg om du oppdager noen problemer. IKKE send noe enda!

Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Tor Sverre Lund
Norway
Trondheim
flag msg tools
mbmbmbmbmb
De er ikke meldt om noe problemer, så resultatene står som de er, og jeg gir grønt lys for sending av spill etc!

Tusen takk til alle som ble med, og vel møtt igjen i februar neste år. :)
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.