Recommend
1 
 Thumb up
 Hide
7 Posts

BoardGameGeek» Forums » Game Groups » Europe » Belgium

Subject: Donkey Kong Mb , dobbelsteen vraagje rss

Your Tags: Add tags
Popular Tags: [View All]
Jelle Vermeulen
msg tools
Ik heb het spel "Donkey Kong" van MB gekocht op een rommelmarkt maar het enige dat ontbreekt is die speciale rode donkey kong dobbelsteen. Nu is mijn vraag op welke cijfers van die dobbelsteen Donkey Kong staat afgebeeld. Ik meen op een foto in google afbeeldingen te kunnen zien dat dit op het cijfer 1 en 2 is maar kan het niet met zekerheid zeggen. Kan iemand daar eens naar kijken als je het spel thuis hebt? Dan kan ik het spelen zoals het hoort.

Bedankt
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jan
Belgium
De Haan
flag msg tools
admin
designer
I love cargo biking!
badge
...and videogaming, boardgaming, RPG'ing and helping users as an admin!
mbmbmbmbmb
Welkom op Boardgamegeek. Hier vind je de pagina over het spel in de database: Donkey Kong, ik vermoed dat het deze is dat je bedoeld.

Bij de foto's vind je deze afbeelding:

Dus dat klopt op 1 & 2 staat iets anders.
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jelle Vermeulen
msg tools
dat is inderdaad de foto die ik ook heb gevonden. Maar nu zie ik net op de foto op de voorkant van de doos die ik hier heb, dat het de witte dobbelsteen is waar het gezicht van Donkey Kong opstaat. En zo is het ook in de handleiding beschreven. Dus waarschijnlijk gaat dat in de Nederlandse versie ook wel op 1 en 2 staan hoor. Maar ik weet het dus niet met zekerheid omdat deze een rode is met engelse tekst op.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jan
Belgium
De Haan
flag msg tools
admin
designer
I love cargo biking!
badge
mbmbmbmbmb
Volgens de beschrijving op de pagina is de witte dobbelsteen een standaard d6.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jelle Vermeulen
msg tools

Op die foto zie je dat het op de witte staat. Maar zeer waarschijnlijk dus ook op 1 en 2...
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Kris Verbeeck
Belgium
Mol
flag msg tools
badge
mbmbmbmbmb
als het enige ontbrekende de rode dobelsteen is kan je toch gewoon de witte dobbelsteen nemen en bekijken??
2 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Jan
Belgium
De Haan
flag msg tools
admin
designer
I love cargo biking!
badge
mbmbmbmbmb
Inderdaad en als het daar op staat een nieuwe d6 kopen als rode dobbelsteen.
1 
 Thumb up
 tip
 Hide
  • [+] Dice rolls
Front Page | Welcome | Contact | Privacy Policy | Terms of Service | Advertise | Support BGG | Feeds RSS
Geekdo, BoardGameGeek, the Geekdo logo, and the BoardGameGeek logo are trademarks of BoardGameGeek, LLC.